Top Cauberg Challenge 19&20 Augustus

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Krezie Raschie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: di 5 augustus 2014, 11:52

Op 19 en 20 augustus is de 2017 editie van de Top Cauberg Challenge toertocht. Net als voorgaande edities wordt het weer afzien en genieten. Gezien de super reacties die we gehad hebben in het Mountainbike.nl forum, hoop ik ook dit jaar de trail liefhebbers weer in Valkenburg te mogen verwelkomen!
De start- en finishplaats is verplaatst naar Brasserie Van Alles Get, Rijksweg 132, 6325 AG Berg en Terblijt. Ook hier zal de spaghetti na afloop weer geserveerd worden :-D

Deze tocht is gemaakt voor MTB-ers die zoveel mogelijk single tracks willen rijden en genieten van uitdagende beklimmingen en afdalingen. Een echt mooie en technische tocht door de Limburgse heuvels met de focus op singletracks. Het aantal deelnemers is beperkt. We houden de tocht klein om de leukste tracks te kunnen rijden zonder opstoppingen!

Mogelijke afstanden zijn 35-600hm / 65-1200hm / 90Km-1900hm.

Tevens steun je bij deelname de opvang van straatkinderen in Cugir, Roemenie :-q
Dus schrijf je in op http://www.topcaubergchallenge.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
M@rk
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: vr 21 december 2007, 09:23
Mijn mountainbike: LV301MK8 140/140 26er -- & -- Liteville 301Mk12 650b 150/140 is klaar!

Vorig jaar de 90 gedaan en erg mooie route; ook nu weer van plan te gaan; ik denk zaterdag.
Niets is wat het lijkt



Love is the feeling you get when you like something as much as your mountainbike; vrij naar Hunter S. Thompson
Der_Rudi
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 09:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 2019

Ziet er leuk uit gezien de reacties op voorgaande topics!
Zie op de website wel andere hoogtemeters terugkomen bij de routes : 35km - 556hm, 60km - 840hm, 90km - 1569hm. Maar uitgaan van de hoogste? :)
Pro_Shifty
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 447
Lid geworden op: di 8 oktober 2013, 14:40

Ik wilde de zaterdag weer op de MTB meedoen maar laat dit helaas schieten dit jaar. Ik ga naar Utrecht om te fietsen. Ik kom de zondag wel fietsen maar dan op de racert. Ook een keer leuk en met Diekirch-Valkenswaard in het vooruitzicht is dat wel een goede training denk ik

Dit blijft één van de mooiere tochten in die omgeving.
#Skraleanjers
Biking Pyrenees
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 21 februari 2015, 14:18

Super uitdagende routes. De 90km voor de échte!
Armand C
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 18 oktober 2013, 19:24

Topper, ben erbij!

Al paar keer gereden. Altijd goed.
PaganiProductions

ik doe ook mee 65 km en 35 km startnummer 1054 en 1055
Vorig jaar beide dagen uitgereden op een gehuurde mtb hopelijk dit jaar beide dagen op Canyon
Der_Rudi
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: di 21 juli 2015, 09:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy CF Pro 2019

Draagt met recht de titel top deze tocht :)
Organisatie bedankt, ik heb genoten. Leuke paden, nette verzorging, goede bepijling, en een overheerlijke rust. Heerlijk dat kleinschalige!
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 590
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Erg leuke tocht en lekker rustig.
Afbeelding
Toffe stukjes singletracks.
Afbeelding
En af en toe ff kijken of je fietsend boven komt, deze lukte :-q
mike180
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1114
Lid geworden op: wo 24 oktober 2012, 13:32
Mijn mountainbike: Berria mako sport

was hij goed te rijden , ik ga hem morgen rijden.
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 590
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Af en toe wat plassen en prut, je zal waarschijnlijk niet schoon thuis komen, maar door de regen zijn de trails lekker grippy :-D .
Geniet morgen, misschien kom ik je wel tegen.
Have fun :-q .
PaganiProductions

ik hem ook uitgereden en beetje sneller dan vorig jaar
Morgen weer.
mike180
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1114
Lid geworden op: wo 24 oktober 2012, 13:32
Mijn mountainbike: Berria mako sport

marcomtb1972 schreef:Af en toe wat plassen en prut, je zal waarschijnlijk niet schoon thuis komen, maar door de regen zijn de trails lekker grippy :-D .
Geniet morgen, misschien kom ik je wel tegen.
Have fun :-q .
thnx !!
TaurineR
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 400
Lid geworden op: zo 8 maart 2009, 00:46
Mijn mountainbike: C. FSi

Ik kan morgen niet, werken...
Is deze tocht in de week na te rijden, of zitten er prive stukken in?
Maurice-1981
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 427
Lid geworden op: di 7 oktober 2014, 17:37
Mijn mountainbike: Cube Reaction HPA Pro

Er zitten zeker stukjes in de normaal niet gereden mogen worden. Het was gisteren erg gaaf alleen de regen aan het einde maakte het wel erg zwaar
--------------------------------------

https://www.strava.com/athletes/4760570" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie