28-10-2017 - Eindhoven - ALS het licht uitgaat

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Connie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 14:42
Contacteer:

Komende zaterdagavond de tweede editie van ALS het licht uitgaat

De organisatie haalt weer van alles uit de kast om de 30 km door het donker bij Eindhoven zo gevarieerd mogelijk te laten verlopen. Laat je verrassen en wees van de partij! De organisatie steunt de strijd tegen ALS.

Lokatie: Sportpark De Hondsheuvels, J C Dirkxpad 1, 5631 BZ Eindhoven.
Start: tussen 19.30 uur en 20.30 uur
Afstand en ondergrond: 30 km / 90% onverhard
Voorinschrijving: de voorinschrijving is vanaf heden geopend. De sluitingsdatum online is tot 28 oktober 16:00 uur.
Inschrijven ter plekke: vanaf 18.30 uur op Sportpark De Hondsheuvels.

De organisatie stelt voorinschrijving zeer op prijs, dan weten ze hoeveel hamburgers ze mee moeten brengen! :wink:

Routebeschrijving: het J C Dirkxpad is een zijstraat van de Orpheuslaan. Volg de gele parkeerborden.
Faciliteiten: bewaakte fietsenstalling, lockers aanwezig, douches. Er is gelegenheid om de fiets af te spuiten.

Na afloop van de tocht is er een afterparty met DJ. Ook wordt u een gratis hamburger aangeboden gesponsord door Bakx foods

Vorig jaar eindigde de tocht in een schuimbad. Mocht Eindhoven zo vriendelijk zijn om geen branden uit te laten breken op deze zaterdagavond, dan zou het schuimbad er zomaar weer kunnen zijn!

Ik ben erbij om foto's te maken. De foto's zijn snel na het weekend te zien via http://www.conniesinteurfotografie.nl

Bekijk verder alle info en sfeerbeelden van vorig jaar op http://www.alshetlichtuitgaat.nl
MTBPatrick
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: zo 2 oktober 2016, 08:37
Mijn mountainbike: TREK Procaliber 9.7 2017

Het was een mooie (natte en modderige) tocht, leuke aspecten er in gemaakt. Ook de afterparty was gezellig :-D

en ik heb al leuke foto's voorbij zien komen!!
bulls69
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: vr 15 januari 2010, 12:10
Mijn mountainbike: Bulls Wild Edge 29”, Granville Fuse 29”
Contacteer:

Hier zaterdag ook gereden in de regen die het traject omtoverde tot soms vettige taferelen, in combinatie met de gure wind was dit direct een echt herfstgevoel :-)
Als de organisatie hier meeleest enkele opbouwende feedbackpunten die voor verbetering vatbaar zijn:
1) vooringeschreven deelnemers moesten enorm veel geduld hebben om hun bordje/polsbandje in ontvangst te nemen voor de start, dit ging voor geen meter vooruit.
2) naar bordjes was het meer dan regelmatig zoeken, zeker in het donker met meerdere regelmatig moeten zoeken naar waar het vervolg was.
Voor de rest aangenaam verrast om dit in het centrum van Eindhoven terug te vinden met de nodige speelstukjes en animatie erin, bij de aankomst nog een hamburgerke om de innerlijke mens terug te versterken en dit alles voor een goed doel.
Boekenkist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: do 21 april 2016, 17:21

Weet iemand of de 2018-tocht doorgaat? De website lijkt niet te werken. Deze tocht valt dit jaar volgens de NTFU-kalender met de nightride in Dongen. Als deze dus doorgaat moet er dus gekozen worden...
Gebruikersavatar
Ideal
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: vr 20 april 2007, 16:17
Mijn mountainbike: X-Trail Save 5.0 2014

Website werkt nu wel ...is idd op 20-10..gelijk met Dongen.
Boekenkist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: do 21 april 2016, 17:21

Dan was ik begin van de middag net te vroeg... :lol:

Misschien dat topicstarter de datum in de titel van dit draadje kan veranderen in de juiste datum van dit jaar? Hoeft er ook geen nieuw topic meer aangemaakt te worden. :-q
Connie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 14:42
Contacteer:

Ik heb toch maar braaf een nieuw topic aangemaakt voor de tocht van morgen. We krijgen een stuk beter weer dan vorig jaar :-q
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 5&t=139274
Plaats reactie