9-9-2018 - Sint Anthonis - Herfstveldtoertocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
teve
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 9 december 2015, 18:38

ZONDAG 9 SEPTEMBER HERFST-VELDTOURTOCHT TOS

Zondag 9 september organiseert de Tourclub Oploo-Sint Anthonis (TOS) haar jaarlijkse Herfst Veldtoertocht in de Staatsbossen en de bossen van Brabants Landschap in Sint Anthonis, onder de auspiciën van de NTFU.

Een schitterend parcours is uitgezet d.m.v. linten over onverharde paden en heide in de bosrijke omgeving van St. Anthonis en Oploo.
Dit jaar heeft onze hoofdsponsor Tegelhandel v.d. Rijt haar deuren opgezet en een deel van het parcours ligt door zijn hallen.
Het parcours is geschikt voor de geoefende als ook voor de beginnende mountainbiker. Natuurlijk zijn de veldrijders en bezitters van de fat bikes ook van harte welkom.
Met ingang van dit jaar zijn de routes verlengt en hebben de deelnemers de keuze 35 of 50 km te fietsen. Op de pauzeplaats worden de deelnemers voorzien van drank en ook is er wat te eten, dit ter versterking van de inwendige mens.

Voor verdere info zie:
http://www.wielerclub-tos.nl" onclick="window.open(this.href);return false; /mountainbiken/zondag-9-september-tos-herfst-veldtoertocht/
teve
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 9 december 2015, 18:38

Er is een bewaakte fietsenstalling, zodat tijdens de inschrijving geen zorgen hoeft te maken en je na afloop op je gemak rustig kunt genieten van een kopje koffie en gebak.
teve
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 9 december 2015, 18:38

Inschrijven bij MFC Oelbroeck, Breestraat 1-D, Sint Anthonis vanaf 8:30 tot 10:00 uur.
bertus 35
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 171
Lid geworden op: vr 11 november 2011, 18:30
Mijn mountainbike: Canyon Lux cf 7

Wij zijn er bij
Mtb Renkum
teve
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 9 december 2015, 18:38

Morgen zijn hier de gpx bestanden te downloaden.

https://www.fietssport.nl/details/toertocht/id/46472" onclick="window.open(this.href);return false;

Tot zondag
teve
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 9 december 2015, 18:38

Vanaf nu zijn de gps bestanden beschikbaar. Veel plezier.

https://www.fietssport.nl/details/toertocht/id/46472" onclick="window.open(this.href);return false;
boscrosser97
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: do 18 januari 2018, 21:32
Mijn mountainbike: Giant Talon29er

Is er in deze toertocht ook nog enig hoogte verschil of helemaal vlak voor mij namelijk onbekend gebied
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Op een enkele zandrug en dijkje na, zitten er in deze toertocht, nauwelijks hoogtemeters.
Verder toch zeker wel de moeite waard om het heb te gaan, mooi afwisselende tocht door mooi gebied.

Ik kan dit jaar helaas niet.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

boscrosser97 schreef:Is er in deze toertocht ook nog enig hoogte verschil of helemaal vlak voor mij namelijk onbekend gebied
Totale hoogtemeters zoals bij bijna alle tochten in Oostbrabant ongeveer 10. En dan moet je ook de eventuele verkeersdrempels en stoepranden nog meetellen.
Hoogtemeters: totaal niet interessant bij een toertocht. Wat er wel toe doet is dat deze tocht door de prachtige Staatsbossen voert.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

+1 voor Tsji over de Staatsbossen.
Erg jammer dat ik deze tocht op mijn oude thuisgrond niet kan rijden.
Over een paar weken in de herkansing tijdens de wintertocht :D
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

deefdeef schreef:+1 voor Tsji over de Staatsbossen.
Erg jammer dat ik deze tocht op mijn oude thuisgrond niet kan rijden.
Over een paar weken in de herkansing tijdens de wintertocht :D
Over een paar weken is wel erg optimistisch. Volgens mij is die over drie maaanden.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Ik heb me vanmorgen weer opperbest vermaakt. Er lag nog veel los zand of is dat altijd zo? Paar mooie nieuwe stukken ook in de route. Oh ja en perfect weer vandaag en nog echt geen herfst zoals de tocht doet vermoeden. De herfst begint dit jaar op 23 september om 03:54.
Plaats reactie