30-09-2018 Oss , Herfst ATB-tocht TTC Oss

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
BvR driver Leo
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: za 21 maart 2015, 16:11
Mijn mountainbike: Merida Big Seven XT-Edition

ik als local vond het een mooie tocht. Had de route opgepikt bij het vliegveldje. Helaas was het stuk bij de golfbaan slecht uitgezet of lintjes weggehaald. Toen de route weer opgepakt bij de berghemseweg en vandaar verder kunnen gaan. Lintjes heeft gewoon zijn charme, maar in deze tijd van het jaar is het soms lastig met het zonnetje en de herfstkleuren.
Volgend jaar weer aanwezig
Hop hop, gas d'r op!! Gang is alles!! Vaak bende te bang!!
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Toertochten zijn geen prestatieritten. Bij een toertocht zou het motto kunnen zijn: hoe langzamer men rijdt des te beter. Dan maakt het ook niet uit of je een beetje moet zoeken naar de lintjes. Enige nadeel van het fraaie weer is dat ze minder opvallen. Maar och , een beetje een speurtochtaspect is eigenlijk ook wel leuk.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Ruud67
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: wo 5 december 2012, 21:56
Mijn mountainbike: Ghost ebs pro 29, Trek Top Fuel 9

Ik vond het een leuke tocht. Na 3 km al lekker langs de crossbaan omhoog. Verder vooral vlak deze rit. Mooie heide maar inderdaad. Wat een gezeik met die lintjes. In een bocht naar rechts nog een klein doorsteekje nog rechtser. Dat hadden een hoop mensen gemist en namen na een extra rondje over de hei de doorsteek naar 35 km. Jammer van het laatste stuk, alleen verhard om terug te komen bij het Stadion. Helaas miste ik daar ook wat lintjes, dus verkeerd door de wijk gereden. Verder helemaal prima. :-q
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Ruud67 schreef: vr 5 oktober 2018, 16:23 Jammer van het laatste stuk, alleen verhard om terug te komen bij het Stadion. Helaas miste ik daar ook wat lintjes, dus verkeerd door de wijk gereden. Verder helemaal prima. :-q
Die hingen er daar toch echt allemaal. (Dat traject heb ik daar om 10.30 uur gedaan.) Ik denk dat bewegwijzering binnen een bebouwde kom , of het linten of pijlen zijn , gewoon mimder opvallen dan daar buiten.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Plaats reactie