28-10-2018 Gennep MTB-tocht Reichswald-Mookerheide

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Mensen laat dit soort info achterwege, je brengt de organisatie in verlegenheid. Ze hebben een goede reden om geen gpx beschikbaar te stellen. Waardeer en accepteer dat dan ook.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

TonnyR schreef: za 27 oktober 2018, 13:50
Tsjibiti schreef: za 27 oktober 2018, 10:22 Wat "speuren" op Strava en je vindt wel iets. Ik kwam er "voorrij ritten" tegen van de 40 en 50 km van deze tocht.
n
Hoe doe je dat dan op Stava?
Door in de rubriek "ontdekken > clubs" te zoeken naar de organiserende club. Indien gevonden dan een aantal "leden" afgaan en hun ritten van de voorbije maand even napluizen. Vaak stuit je dan ergens wel op het voorrijden van de tocht. Ik doe dat heel vaak om een indicatie te krijgen hoe de tocht loopt. Realiseer je wel dat de route toch nog hier en daar kan en vaak iets zal afwijken.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Toch geen Rijkswoud voor mij dit weekend. :( Moet op tijd thuis zijn en ben ineens goed verkouden :-{ Ga mijn zieke lijf niet uitputten met een zware route, dus
kies ik voor het lokale rondje van Berghem.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Gebruikersavatar
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 822
Lid geworden op: do 2 augustus 2018, 19:36

NEOS schreef: vr 26 oktober 2018, 16:04 Voor de starttijden zie onze website. :winkie:
En de zwaarte van de route zal aan je conditie liggen. :-q
Starttijden zijn bekent
maar inschrijven moet daar voor
Vroeg me dus af, vanaf hoe last beginnen ze met inschrijvingen

Maarja zal zich wel wijzen
IAmBeeblebrox
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 273
Lid geworden op: zo 27 december 2009, 11:54
Mijn mountainbike: Focus Super Bud 29R 1.0 Factory 2015
Contacteer:

Was weer een mooie editie. Nieuwe startplek goede vervanging van voorgaande. Nadeel dat je niet over de Sint Jansberg gaat wordt ruimschoots goed gemaakt doordat je gelijk het Reichswald in duikt en een aantal leuke klimmetjes ten oosten van de Sint Jansberg meepakt.
-- And if it doesn't make you happy you can always fake a smile --
BvR driver Leo
All rounder
All rounder
Berichten: 106
Lid geworden op: za 21 maart 2015, 16:11
Mijn mountainbike: Merida Big Seven XT-Edition

Was zeker een hele mooie tocht. Duidelijk uitgepijld, bij mij in de regio zijn ze erg fan van linten, maar oranje pijlen is veel duidelijker.
De pauzeplaats was perfect.
Volgend jaar weer aanwezig.
Hop hop, gas d'r op!! Gang is alles!! Vaak bende te bang!!
Gebruikersavatar
Juul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: vr 1 oktober 2004, 17:32
Mijn mountainbike: wordt gesponsord door Thijs Hendriks in Wanroij
Contacteer:

Ik ken elk paadje daaro, maar dat maakte de pret niet minder. Mooie tocht, alles leuk aan elkaar verbonden!
Sterke verhalen, mtb-kalender en coaching/trainingsschema's: Bikesight.nl
Trainingen: Strava
Routes: Komoot
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Prachtige tocht door de het on-Nederlands aandoende heuvelgebied van het Rijk van Nijmegen en het Reichswald. Ik rij deze tocht elk jaar sinds 2013 en heb er nog geen genoeg van gekregen. Blijft me ook verbazen hoeveel trails er wel niet zijn in het Nederlandse deel. Ik had op het einde wel nog wat kuitenbijters verwacht in de omgeving van de Diepen. In het verleden zat daar nog vaak een moordend stuk. En oh ja ik kwam eindelijk weer eens die hele steile klim boven.
boscrosser97
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: do 18 januari 2018, 21:32
Mijn mountainbike: Giant Talon29er

Mooie tocht gereden in een schitterend gebied zat er wel behoorlijk doorheen op het einde mede omdat de 50 km geen 50 was maar dik 56 en als je er doorheen zit zijn die 6 km extra zwaar maar voor de rest complimenten voor de mooie tocht
Gebruikersavatar
qeubee rider
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 258
Lid geworden op: zo 4 mei 2014, 20:10
Mijn mountainbike: Olympia bullet Turboprop

Verlies van de St Jansberg area is idd jammer maar werd ruimschoots gecompenseert. was weer een prima tocht, organisatie - pauzeplaatsen - pijlen* en ook parkeren was hartstikke okeej :-q
*Beetje verwarrend vond ik in de 70 km in t RW net voor de 26% klim (bleek later) die 2 pijlen. 1 naar links en 1 naar rechts onder mekaar zonder text er bij....Hing daar eerder wel wat bij ?

Ondanks dit alles kreeg ik het toch nog voor mekaar 3 x achter een groepje "gastrijders" verkeerd te rijden, Downhill natuurlijk!! wat extra bonus hm's vandaag :winkie:
lead in the back and let others believe they are in front :tong
... °/__ /™
( + ) ¶=( + ) ...:::::::::::
TonnyR
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: za 22 februari 2014, 17:46

qeubee rider schreef: zo 28 oktober 2018, 21:14 Verlies van de St Jansberg area is idd jammer maar werd ruimschoots gecompenseert. was weer een prima tocht, organisatie - pauzeplaatsen - pijlen* en ook parkeren was hartstikke okeej :-q
*Beetje verwarrend vond ik in de 70 km in t RW net voor de 26% klim (bleek later) die 2 pijlen. 1 naar links en 1 naar rechts onder mekaar zonder text er bij....Hing daar eerder wel wat bij ?

Ondanks dit alles kreeg ik het toch nog voor mekaar 3 x achter een groepje "gastrijders" verkeerd te rijden, Downhill natuurlijk!! wat extra bonus hm's vandaag :winkie:
Ik heb het ook gezien en ben zelfs gestopt bij de 2 pijlen op de boom, iedereen moest gewoon linksaf en iets verder weer rechts, zal wel een grapje van iemand zijn geweest, wat zal die een lol hebben gehad vandaag 🤪
Yeah Steel
All rounder
All rounder
Berichten: 146
Lid geworden op: ma 4 januari 2016, 21:47
Mijn mountainbike: Epic SWORKS 2023, Santa Cruz Hightower LT

Super tocht, toch wel een van de mooiste in NL vind ik.... lekker klimmen
MTBArnhem
NEOS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 358
Lid geworden op: di 14 oktober 2008, 20:14

Namens TC Gennep wil ik jullie allemaal bedanken voor de deelname. :-q
Want zonder jullie kunnen we natuurlijk niet :D
En tot volgend jaar.
De foto"'s zullen spoedig online staan.
Dus houd de website nog ff in de gaten.
bertus 35
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 171
Lid geworden op: vr 11 november 2011, 18:30
Mijn mountainbike: Canyon Lux cf 7

TC Gennep bedankt maar weer voor deze schitterende tocht,ben er volgend jaar weer bij.
Mtb Renkum
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

NEOS schreef: ma 29 oktober 2018, 12:31 Namens TC Gennep wil ik jullie allemaal bedanken voor de deelname. :-q
Hoeveel deelnemers hadden jullie (ongeveer)?
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Plaats reactie