25-11-2018 Omloop van Geffen

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Het was zeker een mooie tocht, leuke bekende en minder bekende paden. En de kip halverwege was natuurlijk helemaal geweldig, dat is weer eens wat anders dan een droge koek of stuk banaan.
Windmolen schreef: ma 26 november 2018, 20:51
*Leuke informatiebordjes langs de weg
Ik kreeg onderweg het idee dat er iemand van de organisatie in de bordelarij zat. Klopt dat?
Wel geinig inderdaad
mtber29
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: za 1 september 2018, 15:29

ik vond het een mooie route
goed aangegeven met duidelijke pijlen veel beter dan de lintjes
had alleen last van buikkramp na de kip lijkt mij beter voor bij de finish :-q
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

Windmolen schreef: ma 26 november 2018, 20:51 Goede pauze plek met heerlijke kipkluifjes van plaatselijke poelier
*Geffense bosjes, leuk om daar doorheen te fietsen
*Leuke informatiebordjes langs de weg
*Goed uitgepijld
Negatieve reactie:
*Een paar keer tegen het verkeer van de vaste route door Herperduin in

En ja er was ook een Strava Koning, Daniel Prijkel.
Een jaar lang mag hij zich de Koning van de Omloop van Geffen noemen. :lol:


Tot volgend jaar!!!!
Bijna overal mee eens.
Je merkt wel dat jullie club er ook moeite voor heeft gedaan.(bordjes langs de weg,extra kudo's op strava :kiss: )
mtber29 schreef: ma 26 november 2018, 22:03 ik vond het een mooie route
goed aangegeven met duidelijke pijlen veel beter dan de lintjes
had alleen last van buikkramp na de kip lijkt mij beter voor bij de finish :-q

Of Beide!! :D
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 176
Lid geworden op: do 10 december 2009, 18:11

Foutje bedankt
Laatst gewijzigd door scalpel1 op di 27 november 2018, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Windmolen schreef: ma 26 november 2018, 20:51
Negatieve reactie:
*Een paar keer tegen het verkeer van de vaste route door Herperduin in

Alle deelnemers bedankt (en dat waren er veel) en we hopen dat jullie genoten hebben, wij hebben het met veel plezier gedaan!!!!
Tot volgend jaar!!!!
Die negatieve reactie vind ik juist een pluspunt. Het maakt dat de tocht wat minder van hetzelfde is t.o.v. de vele andere tochten in Herperduin.
In de tocht stukken tegen de richting in van een vaste route zouden meer clubs moeten doen. Wel op die stukken de mogelijke vaste routerijders middels een bord er op attenderen.

Met de opmerking dat er 'veel' deelnemers is mijn vraag slechts vaag of eigenlijk niet beantwoord. Ben er in geïnteresserd omdat er de laatste paar jaar een dalende tendens is vast te stellen bij de deelenemers aantallen aan de diverse tochten in deze regio en ben benieuwd of jullie met de hertekende tocht er meer hadden dan voorgaande paar jaar.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
scalpel1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 176
Lid geworden op: do 10 december 2009, 18:11

Negatieve reactie:
*Een paar keer tegen het verkeer van de vaste route door Herperduin in



Herperduin.
In de tocht stukken tegen de richting in van een vaste route zouden meer clubs moeten doen. Wel op die stukken de mogelijke vaste routerijders middels een bord er op attenderen.


Betreffende toertochten is er vanuit de gemeentes de afspraak gemaakt met MVTO de routes niet tegen het verkeer in te maken behalve op de bredere paden die goed overzichtelijk zijn.
Enkele jaren geleden is er op deze manier een botsing geweest waar de gemeente aansprakelijk werd gesteld
Windmolen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 11 februari 2018, 21:18

@Tjibiti: Ik heb de aantallen niet gehoord maar het zou gaan om 25% meer dan vorig jaar op de andere route. En toen was het ook mooi verglijkbaar weer.

Verder gaan we alle reactie evalueren en proberen te verbeteren waar nog gaat.

Het dalend aantal deelnemers hier in de regio klopt wel. Ik zelf kom veel op andere plekken (iets verder weg) met vaak meer dan 1000 deelnemers en ik geloof niet dat die hier in de regio die nog ooit gehaald worden. Terwijl de tochten hier in onze regio (Herperduin, Maashorst) zeker de moeite waard zijn en ook goed geregeld.
Afzien is naderhand genieten.
Scott Scale RC 900
Plaats reactie