15-09-2019 - Groesbeek - Groesbeeks Gruwelijkste

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
timmelisse
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 8 september 2019, 17:32

koekebiker schreef: zo 8 september 2019, 13:26 Onder het mom van beter laat dan nooit: ik heb ook nog een startbewijs over, in principe voor de 50km maar volgens mij is dat nog wel te wijzigen..(?)
Heb je een PB gestuurd...

Gr. Tim
Gebruikersavatar
timmelisse
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 8 september 2019, 17:32

koekebiker schreef: zo 8 september 2019, 13:26 in principe voor de 50km maar volgens mij is dat nog wel te wijzigen..(?)
Helaas niet meer te wijzigen, kon tot gisteren..

Afbeelding
Marieke89
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: di 3 augustus 2010, 12:39
Mijn mountainbike: Trek 6700

Is er toevallig nog iemand met een startbewijs over voor Groesbeeks Gruwelijkste? Ik wil ook graag meedoen :-D
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Het was weer een top evenement :-q
Door het mooie weer lagen de paden er zeer goed bij. Het blijft ook een schitterende omgeving om te fietsen. 2 opstoppingen als gevolg van omgevallen bomen op het pad, maar dat mocht de pret niet drukken.
Volgend jaar weer!
supernova1986
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: do 18 mei 2017, 07:07

Inderdaad weer toppie :-)
FocusBiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: do 10 december 2015, 15:52

Het was echt super! parcours (vooral Reichswald) lag er gewoon droog bij. De 2 opstoppingen met de bomen was eigenlijk wel grappig, kon je ook eens een praatje met andere bikers.
De route vond ik dit jaar voor mezelf dan veel minder zwaar dan vorige edities omdat het Reichswald zoveel droger was.
De organisatie was wederom top, echt super werk hoe zij het voor elkaar krijgen om zo'n mooie route te kunnen maken. ook hulde aan alle eigenaren van weilanden, prive bosjes enz dat zij ons over hun terrein lieten rijden, echt top was dat!
De pasta is altijd een lekkere en welverdiende afsluiter.

wel viel me op dat er nog best veel mensen met pech onderweg stonden met dit droge weer.

Oh ja en Conny en Yvonne hebben weer mooie foto's gemaakt, gelijk maar bestelt ook (alles voor het goede doel :D )
knrd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: do 13 juli 2017, 21:12
Mijn mountainbike: is smerig!

Is het mogelijk om de route van afgelopen editie altijd te rijden?
Of gaat de route door stukken waar je normaal niet mag komen?
shamensink
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 236
Lid geworden op: vr 21 november 2008, 08:50
Mijn mountainbike: Cube Stereo 120 HPC SLT 2020

knrd schreef: do 2 juli 2020, 02:49 Is het mogelijk om de route van afgelopen editie altijd te rijden?
Of gaat de route door stukken waar je normaal niet mag komen?
Dat laatste. Het grootste deel van de route is vrij te rijden. Rondom de Jansberg/Mookerhei zijn de meeste stukken verboden terrein. En volgens mij fiets je nog twee keer tussen de schuren van een boerderij door.
knrd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: do 13 juli 2017, 21:12
Mijn mountainbike: is smerig!

Bedankt voor je reactie :-q gaan we een andere route zoeken
Stratum
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 22 augustus 2023, 09:33

Hallo!

Ik weet niet zeker of het de bedoeling is dat ik dit oude topic opnieuw gebruik, of dat ik een nieuwe moet aanmaken.

Helaas was ik net te laat met inschrijven voor de 2023 editie. Mocht er iemand nog een kaartje kwijt moeten, laat het me vooral weten.

Het liefst 100km maar als ik de berichten teruglees, zou het mogelijk moeten zijn de afstand nog aan te passen.

Dank!

EDIT: inmiddels van een andere forumgebruiker een startbewijs overgenomen.
Laatst gewijzigd door Stratum op vr 25 augustus 2023, 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 822
Lid geworden op: do 2 augustus 2018, 19:36

Dan haak ik ook maar ff aan
Ik was ook te laat te lang getwijfeld of het niet te snel na blessure was
Dus als iemand nog kaartje heeft voor de 50km hoor ik het graag
Paul!
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 22 januari 2021, 19:51

Ik zie de GPX bestanden op de website staan, kunnen/mogen de routes ook buiten het evenement om gefietst worden?
Gebruikersavatar
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 822
Lid geworden op: do 2 augustus 2018, 19:36

Paul! schreef: do 24 augustus 2023, 09:37 Ik zie de GPX bestanden op de website staan, kunnen/mogen de routes ook buiten het evenement om gefietst worden?
de 50km is hoofdzakelijk RvN blauw met Reichswald dus die mag volgens mij ook buiten het evenement om gefietst worden
de 75km en de 100km bevatten ook stukken aan de andere kant van de zevenheuvelenweg waar je normaal niet mag fietsen
zoals ik het zie dan
Peelrijder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2769
Lid geworden op: zo 8 mei 2022, 10:06

Zijn de 2022 versies
'Some even say, riding cross country is the best form of klunking, away from the cops, the cars and the concrete'
Gebruikersavatar
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 822
Lid geworden op: do 2 augustus 2018, 19:36

Peelrijder schreef: do 24 augustus 2023, 20:23 Zijn de 2022 versies
Dat staat er ja maar kan het geen typfout zijn
2022 zag er dacht ik anders uit en had ook een 25km ?
CMIIW
Plaats reactie