2-2-2019 (zaterdag) schwalbe veldtoertocht Nunspeet 26-50-75km

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Nico777
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: za 23 april 2016, 20:14

Koud, nat,zwaar, maar super georganiseerd. Ik heb nog nooit zoveel bordjes gezien. Volgende keer weer aanwezig !
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Als dan de volgende keer iedereen ook even netjes onze clubkas een beetje sponsort door je gewoon wél netjes in te schrijven wordt het voor ons ook 1 groot feest. Al doen we het met liefde hoor.

750 betalende deelnemers, 860 deelnemers bij de oversteek geteld.

En neem verdomme een pomp, biba, tiewraps en multitool mee als je op pad gaat. hoef ik niet in de zeikregen een ander uit de brand te helpen omdat hij zijn spullen niet voor elkaar heeft :D
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

Globe schreef: ma 4 februari 2019, 10:58 Als dan de volgende keer iedereen ook even netjes onze clubkas een beetje sponsort door je gewoon wél netjes in te schrijven wordt het voor ons ook 1 groot feest. Al doen we het met liefde hoor.

750 betalende deelnemers, 860 deelnemers bij de oversteek geteld.
heeeeel lang geleden hadden ze bij de tocht in Stroe ca 1 km na de start een soort fuik/oversteek waar nog even snel een controle op zwartrijders gehouden werd. werden er toch een aantal uitgepikt die de keuze kregen: of terug en betalen of doorrijden maar dan kreeg de kledingsponsor een berichtje dat ze meer geld in de club moesten stoppen zodat leden ook netjes inschrijfgeld konden betalen.
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Globe schreef: ma 4 februari 2019, 10:58 En neem verdomme een pomp, biba, tiewraps en multitool mee als je op pad gaat. hoef ik niet in de zeikregen een ander uit de brand te helpen omdat hij zijn spullen niet voor elkaar heeft :D
Je bent niet de enige die zijn multitool uitleent @Globe, ik ben ook gestopt bij iemand die een kapotte ketting had. Als je voor deze tocht vooraf had ingeschreven had je kans gemaakt op een Schwalbe banden-set(weer een reden om in te schrijven).
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Ik help met liefde hoor, ik vraag altijd even of er een helpend handje nodig is.
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
Nico777
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: za 23 april 2016, 20:14

Hou de eer aan jezelf en gebruik normaal taalgebruik.
Plaats reactie