'24 Februari 2019 Seuren Atb-toertocht Melderslo

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
snelle trek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 185
Lid geworden op: do 27 januari 2011, 23:40
Mijn mountainbike: trek 8000

Toertocht melderslo

Op zondag 24 Frebuari 2019 wordt de Melderslose Seuren-ATBtoertocht weer georganiseerd. Je kunt 35, 50 of 65 km rijden. Tijdens de tocht zelf kun je eventueel nog kiezen deze afstanden in te korten of te verlengen.
Het parcours wordt volledig uitgepijld.

Ook dit jaar hebben we weer een aantal nieuwe tracks toegevoegd. . Je zult veelal over onverharde paden en single tracks rijden. Harde weg is een uitzondering op dit parcours!

Na afloop is er de gelegenheid onder het genot van een stukje vlaai in de kantine van RKSV Melderslo nagepraat worden. Inschrijfplaats is Eikelenbosserdijk 6 in Melderslo. Tussen 8.30 en 10.00 uur is er de mogelijkheid om te starten.
________________________________________________________________________________________________________________________
[
Facebook ATB toertocht Melderslo
xerpat
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: do 19 mei 2016, 19:58
Mijn mountainbike: Giant Talon

Vorig jaar voor de eerste keer gefietst en dat onder arctische omstandigheden. Prima tocht met paar leuke tracks.
Pak hem dit jaar normaal gesproken ook weer mee, al was het maar om de heerlijke vlaai.
snelle trek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 185
Lid geworden op: do 27 januari 2011, 23:40
Mijn mountainbike: trek 8000

De foto's van de toertocht Melderslo staan online .
https://myalbum.com/album/73KMJrtygAKa
________________________________________________________________________________________________________________________
[
Facebook ATB toertocht Melderslo
Plaats reactie