10-03-2019 Helden (Rundje Koeberg)

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
j_biker
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 11 november 2013, 14:01

Laatste (seizoen 2018-2019) Mountainbike-rit bij Rundje Koeberg op 10 maart 2019

Op zondag 10 maart sluit Rundje Koeberg het winterseizoen voor de mountainbikers af met de gebruikelijke tocht door de Heldense Bossen. Na of bij de start wordt de groep gesplitst in drie niveaugroepen die afstanden afleggen tussen de 25 en 45 km.

Mountainbiken: gezamenlijk vertrek om 9.15 uur.


Het inschrijfgeld bedraagt zoals gebruikelijk € 5,00, inclusief koffie en vlaai na afloop.
Startpunt: Dorpscentrum Kerkeböske, Aan de Koeberg 3, 5988 NE te Helden.

Zie: www. rundjekoeberg.nl
PaganiProductions

Ik zou graag willen komen maar 9.15 op zondag ochtend is mij wat te vroeg.
j_biker
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 11 november 2013, 14:01

Ook is er de mogelijkheid om met de racefiets aan te sluiten bij de wielrenners van TC Everlo
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

j_biker schreef: za 9 maart 2019, 12:34 Ook is er de mogelijkheid om met de racefiets aan te sluiten bij de wielrenners van TC Everlo
Hoe laat gaan die? (Voor mij mogen de vertrektijden , zeker van toertochten , gerust wat uitgebreid worden naar een later tijdstip op de dag)
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
j_biker
All rounder
All rounder
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 11 november 2013, 14:01

De racefietsers van TC Everlo vertrekken om 9 uur.
Reden voor de korte startperiode is dat de organisatie wenst dat iedereen (incl (hard)lopers) op het zelfde moment terug zijn.
Plaats reactie