22-09-2019 Singletrack Bikeboutique Event 2019

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2736
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

En dan zijn er nog mensen die de route delen via diverse media terwijl per mail is gevraagd dit niet te doen...
petter schreef: di 24 september 2019, 20:36
hendrikjan schreef: di 24 september 2019, 20:33 Zwerft de gpx track ergens rond op het www?
Is door de organisatie gevraagd om de track niet te loggen en zeker niet te delen. Zij krijgen vanuit diverse eigenaren enkel voor deze dag toestemming om gebruik te maken van de tracks en willen dat graag zo houden.
StAlTiCa
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

hendrikjan schreef: di 24 september 2019, 20:33 Zwerft de gpx track ergens rond op het www?
Als je hem wil rijden gewoon inschrijven voor 2020!

GPS delen wordt niet op prijs gesteld, het meeste is ook niet meer toegankelijk.


Afbeelding
Het Plonsje

Houdt de Facebook pagina in de gaten voor de foto`s
Laatst gewijzigd door de hollander op di 24 september 2019, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

Zumpelvelder schreef: di 24 september 2019, 20:19 Er lag toch fruit, of ben ik nou gek?? Banaan en gesneden sinaasappels. Of was dit het zaterdags bij de MH2D... :~ :lol:
Dat lag er idd, helaas door het warme weer sneller op dan verwacht.
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

de hollander schreef: di 24 september 2019, 22:21
Zumpelvelder schreef: di 24 september 2019, 20:19 Er lag toch fruit, of ben ik nou gek?? Banaan en gesneden sinaasappels. Of was dit het zaterdags bij de MH2D... :~ :lol:
Dat lag er idd, helaas door het warme weer sneller op dan verwacht.
Jammer. M’n jaarlijkse vitamine-inname gemist. Verder was het prachtig. Goed georganiseerd, beste route en heel gezellig. Lekkere friet en hamburger ook 👍

Dit jaar ook nog vrijwel alles heel gehouden. Ondanks een paar uitglijers/OTB-tjes. Als het even kan ben ik er volgend jaar weer bij. Hopelijk dan nog een paar chicken-runs minder.
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

De Foto's staan online :D
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 891
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Haha cool, meteen op het begin complete fotoshoot bij de Plonske drop van m’n kameraad en ik. Lekker unisex-ANWB met 2 dezelfde fietsen.
Zumpelvelder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1927
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 22:58
Mijn mountainbike: Stumpjumper 29"
Contacteer:

Genieten die foto's :D

Hopelijk volgen er ook nog van de "Widowmaker", hier volgens mij ook op een gave manier vastgelegd...
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

Zumpelvelder schreef: wo 25 september 2019, 16:16 Genieten die foto's :D

Hopelijk volgen er ook nog van de "Widowmaker", hier volgens mij ook op een gave manier vastgelegd...
Die komen nog :D
Niet alles is geupload en nog niet iedereen heeft z`n fotos aangeleverd.
Dus ze worden in dezelfde map aangevuld.

Vast een teaser
Afbeelding
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

Timo schreef: ma 23 september 2019, 15:53 Lekker gereden maar helaas rond km 23 gevallen en sleutelbeen gebroken.. komende 6 weken wel zoet mee ben ik bang.
Volgend jaar een nieuwe poging maar dan wat beter trainen. Mede door vermoeidheid een inschattingsfout gemaakt. Boom kunnen ontwijken maar mezelf toch weten te blesseren.
Afbeelding
Zumpelvelder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1927
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 22:58
Mijn mountainbike: Stumpjumper 29"
Contacteer:

Afbeelding
XC-style... :D
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

de hollander schreef: wo 25 september 2019, 19:31
Timo schreef: ma 23 september 2019, 15:53 Lekker gereden maar helaas rond km 23 gevallen en sleutelbeen gebroken.. komende 6 weken wel zoet mee ben ik bang.
Volgend jaar een nieuwe poging maar dan wat beter trainen. Mede door vermoeidheid een inschattingsfout gemaakt. Boom kunnen ontwijken maar mezelf toch weten te blesseren.
Afbeelding
2 seonden voor impact denk ik ja! Hoe wist je trouwens dat ik dat was ? :D
de hollander
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1089
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 21:33
Mijn mountainbike: Sobre Upgrade, On-One Scandal V3

Timo schreef: do 26 september 2019, 16:35

2 seonden voor impact denk ik ja! Hoe wist je trouwens dat ik dat was ? :D
1 + 1 = 2 :D

Heb nog gekeken of het goed met je ging, leek prima. Toen ik eff later naar een andere locatie reed om foto's te maken kwamen er iemand vragen voor assistentie. Heb toen de EBBO ploeg er bij geroepen. Je was een paar honderd meter doorgefiets, dat ging niet zo lekker.

Nogmaals beterschap.

Net nog een nieuw filmpje ontdekt op YouTube
klik
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Jaa. Klopt..dacht eerst dat t wel mee viel maar toch meer last van dan ik dacht! Hoop met een paar weken weer wat rustige rondjes te kunnen doen.
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Afbeelding

Mijn chest cam beelden van de Trailtour ge(ver-)knipt tot een niet al te lang filmpje, guest starring onder andere @marcomtb1972 & Co en @Demoniac die laten zien hoe het wel moet. Ik heb blijkbaar de neiging om me te vergissen in wanneer mijn camera uit of aan staat en heb dus heel veel prachtige beelden van stukken waarop helemaal niets gebeurt en hem bij de vetste features per ongeluk uitgezet. Oeps. En helaas heb ik ook nog mijn Youtube account getermineerd dus geen embed maar wel hierrrr te zien op Pinkbike dus even klikken om te kijken. Met de excuses alvast voor mijn taalgebruik en voor de resolutie die PB heeft teruggeschroefd van 1080p60 naar 480p 😫

Edit: het duurt blijkbaar even bij PB voor de HD-versie klaar is, maar hij is er dus.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Het was weer een mooie dag, zelfs ondanks wat crashes in onze groep. (gebroken pols, geschaafd gezicht, dat soort werk)
De laatste paar kilometer (vanaf het bikepark) met twee dames samen gereden wat af en toe wat demotiveerde. Zij reden namelijk alles en waren pas 16 :lol:

Bij de old downhill riep men alleen dat ik het makkelijk kon rollen. Dat ging maar net goed :winkie:
Afbeelding

Nu alweer zin in volgend jaar :-q
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Plaats reactie