Top Cauberg Challenge 2019 - DIT WEEKEND!!!

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Krezie Raschie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: di 5 augustus 2014, 11:52

Dit weekend, 17 en 18 augustus, is de Top Cauberg Challenge. Door velen op dit forum als een van de mooiste beoordeeld. De start en daginschrijvingen zijn ook dit jaar weer bij Thermae 2000 op de kop van de Cauberg in Valkenburg. Er zijn een paar wijzigingen in de 90KM route. Het wordt ook dit jaar weer genieten, knallen, afzien en de spaghetti na afloop!
www.topcaubergchallenge.nl
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1612
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

Kan er helaas niet bij zijn , mooiste en uitdagendste tocht in nl als je het mij vraagt, lekker technisch en prachtige omgeving
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
Agamer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: vr 30 april 2010, 21:49
Mijn mountainbike: Canyon Lux trail

Ook hier helaas niet mogelijk om erbij te zijn, maar voor iedereen die twijfelt: doen!
Canyon Lux trail
Cannondale FSi Carbon 3 (2017)
Cube Reaction GTC Pro 29 (2015)
Trek Fuel 90 (2007)
RsAp
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 195
Lid geworden op: zo 5 januari 2014, 19:24
Mijn mountainbike: Specialized Chisel-Ghost Lector lc7-Sensa Pordoi-Giant ATX 850

Weer thuis na een mooi dagje in Valkenburg.

Schitterende tocht in een prachtige omgeving. Het is voor mij niet naast de deur, ruim 2,5uur rijden maar echt de moeite waard.
Ik vind dat deze tocht meer promotie/waardering verdient.
Wat mij betreft doet deze tocht niet onder voor een Duitse marathon. Kwam bijna aan de 1800 hoogtemeters waarvan de laatste 200 in een mooie zware finale zaten. Enig minpuntje was de bepijling, ook hier vonden bepaalde mensen het weer nodig om de pijlen weg te halen of te verhangen. Erg jammer. Beste oplossing is volgens mij een gps track beschikbaar stellen voor de deelnemers.

Maar al met al een bijzonder mooie dag gehad, organisatie ga zo door!
Put something exciting between your legs!
JMA1992
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 852
Lid geworden op: do 8 november 2018, 20:01
Mijn mountainbike: Cube stereo 120

Fantastische rit. Ik heb hem ook gereden. Vorig jaar ook, hij was dit jaar iets anders. Volgend jaar ben ik er ook. Dit weekend staat groot doorkruist in de agenda voor vele opvolgende jaren. :-q
Omdraaien kan altijd nog!
Plaats reactie