13-10-2019 Veldtoertocht Mill

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Morgen voor de eerste keer dit seizoen naar een toertocht met de MTB. Website van de organisator geeft geen informatie maar ik zie op Strava dat de route is voorgereden. Ik kan me in het verleden herinneren dat ik tijdens deze tocht een paar keer verkeerd ben gereden en nu rijd ik al niet zo hard. Ben benieuwd morgen.
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Ik heb vandaag een leuke en mooie tocht gereden. Volgens mij was er weinig tot geen verschil met vorig jaar qua parcours. In het eerste deel voor de pauze zitten twee moeilijke zandklimmetjes (1 kwam ik boven de andere niet). Het parcours zelf lag er zeer goed bij ondanks de regen van de afgelopen dagen. Mooie afwisseling van rechte stukken en singletracks zo aan het begin van het seizoen voor mij (ben wielrenner in de lente en zomer). Pauzeplaats is altijd dikke prima met de soep :tong Aan het einde toch nog wat verkeer gereden maar volgens mij lag dat meer aan mezelf dan aan de linten. Al met al een leuke start van het MTB seizoen voor mij.
Plaats reactie