20-10-2019 In en om Herperduin - Herpen

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

En hier gaan we morgen heen:
http://www.twccoppi.nl/programma/moutainbiketocht/

Ben benieuwd hoe het er bij gaat liggen.
Gebruikersavatar
Deempje98
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 14:55

Ik ben er ook bij.
Jorden
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 17 november 2013, 21:28

Ik ben weer terug van 57km draaien en keren op een verbluffend goed parcours. Een aantal jaar nu naar Overloon geweest en nu voor het eerst weer naar Herperduin en geen spijt van gehad. Ik had mijn twijfels bij de zwarte pijlen aan het begin van de tocht maar ik ben nergens verkeerd gereden. Komt vooral ook omdat de route waarschijnlijk goed voorgereden is want je kon duidelijk zien waar het merendeel gereden heeft. Opvallend: aan het begin van de tocht zagen we in Herpen een mountainbike op de weg liggen. Waarschijnlijk van een auto afgevallen. Ik hoop dat deze MTB weer bij de juiste eigenaar is.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Vandaag ook deze tocht gereden. Was een mooie tocht in meer dan bekend gebied. Alles wat de Maashorst te bieden heeft zat in deze tocht.

In de lus richting Zeeland van 47/57km was het achter mij nog spannend. Het groepje waar ik in reed passeerde een kuierende taurosstier vlak langs het pad. Maar het volgende groepje had minder geluk en werd achtervolgd door de stier.

Verder genoten van de route en het mooie weer. Was precies op tijd bij de auto voor de eerste bui viel.

Wat mij verder opviel was dat er deze keer veel Nino- en Mathieu-wannabe's over het parcours vlogen. Met bijpassende asociale inhaalpogingen.
En dat er veel gel-verpakkingen op de route lagen
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Windmolen
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 11 februari 2018, 21:18

Was goed geregelde tocht en geen een pijl verkeerd (57 km route). Bekend terrein maar zekers genoten. Complimenten aan de organisatie!!!
Afzien is naderhand genieten.
Scott Scale RC 900
Plaats reactie