07-12-2019 - Ermelo - Ermelose MTB Tocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
VWV ATB
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: do 1 augustus 2013, 11:11

Zaterdag 7 december 2019 organiseert de Veluwse WielerVereniging voor de derde keer dit jaar de Ermelose MTB-tocht. Zoals altijd is er sprake van een goede verzorging en zijn er weer veel vrijwilligers in touw om het iedereen naar de zin te maken. De afstanden die je kunt fietsen zijn 30, 45 en 60 km!! Je kunt starten tussen 09:00 uur en 10:30 uur en de startlocatie is de Muzenhof in Ermelo. Bij deze tocht hebben we ook iets bijzonders, we bieden de mogelijkheid om kennis te maken met het mountainbiken. Als je kennis wilt maken met mountainbiken kun je 7 december gratis onder begeleiding van ervaren fietsers de 30km lus van de tocht fietsen. Om 09:30 word je ontvangen met koffie en kijg je een korte uitleg over fietsen op de mountainbike. De startersgoep duikt uiterlijk om 10:00 uur het bos in Het tempo van deze groep wodr volledig afgestemd op de deelnemers aan de startersgroep en we brengen je weer veilig naar de Muzenhof! We zien iedereen graag aan de start verschijnen.
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Ik zal er weer erbij zijn
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Gebruikersavatar
Brian Kersten
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: zo 27 april 2014, 15:32
Mijn mountainbike: Cannondale F-SI 2

Ben er bij, ik ben benieuwd naar het gebied.
Gebruikersavatar
Cyclist
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: ma 21 april 2014, 17:02

Leuke tocht, uitstekend aangegeven en bij het rustpunt een tafel vol met lekkers en zelfgemaakte erwtensoep. Wel erg modderig, maar op de dag zelf geen spatje gehad. Deze ga ik vaker doen :-q
Plaats reactie