26-12-2019 Kersttocht Schaijk

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
Deempje98
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 14:55

Ik ben weer aanwezig :-q

Op tweede kerstdag organiseert toerwielerclub Ons Verzet de jaarlijkse Kersttocht.
In de bossen van Herperduin worden mooie mountainbike routes uitgezet. Deelnemers kunnen kiezen uit afstanden van 30 of 40 kilometer.
Vele klimmetjes, slingerende singletracks en natuurlijke hindernissen in Herperduin zorgen voor sportieve uitdaging en plezier. De routes worden duidelijk aangegeven met pijlen en linten.
Bij De Kriekeput is een rustpauze waarbij aan alle deelnemers een gratis kop warme-, koude drank en een versnapering wordt aangeboden. Heb je pech onderweg? Een lid van Ons verzet staat hier klaar om je weer op weg te helpen.
Bij terugkomst is het mogelijk om de fiets af te spuiten en om te kleden. E.H.B.O. is op de start- en pauzeplaats aanwezig alsmede eventueel benodigd gereedschap.
Starten voor deze toertocht kan op 26 december a.s. tussen 08.30 en 10.00 uur vanaf: Café de Potter, Pastoor van Winkelstraat 2a in Schaijk. Deelnamekosten zijn € 5,00 p.p. en voor NTFU leden € 4,00 p.p. Voor de jeugd t/m 15 jaar is deelname gratis.
Vele vrijwilligers van T.W.C. Ons Verzet uit Schaijk staan klaar om deze dag tot een te succes maken.
Graag tot ziens op Tweede Kerstdag.
Eira

Ik was van plan mee te doen maar gister een blessure opgelopen waardoor mijn plan niet gaat lukken.
Hier de route op Strava: https://www.strava.com/activities/2903474985
Knap hoe (ik reken de 2,5 km aanloop en 2,5 km terug keer over de weg naar Schaijk niet mee) hoe men in een gebied van 4 x 1,5 km een rit van 35 km weet te creëren.
Herkansing 19 jan. bij de ATB-tocht in Oss.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Dit jaar is het ook mogelijk om voor in te schrijven voor onze tocht.

Dit kan via de site van fietssport.nl : https://www.fietssport.nl/details/toertocht/47887
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Eira

deefdeef schreef: ma 23 december 2019, 18:14 Dit jaar is het ook mogelijk om voor in te schrijven voor onze tocht.
Wat is de meerwaarde daarvan?
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Wat is de meerwaarde van zo een vraag?
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Wat is de meerwaarde van een forumban als je in No-time dit forum weer verder kunt vervelen met oeverloos gedram en aandacht vragen :-{
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Scherp :-q .... Ik had het ff niet door :D je zou zomaar is gelijk kunnen hebben :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5894
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Mario070 schreef: di 24 december 2019, 10:03 Scherp :-q .... Ik had het ff niet door :D je zou zomaar is gelijk kunnen hebben :lol: :wink:
Ik vreet mijn eigen bike op als het niet zo is :winkie:
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:lol:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Is maar net hoe je het bekijkt.
Als er maar een paar procent kans is dat het regent ga ik noch op de weg noch in het veld/bos fietsen.
Dus deze thuisblijver vindt dat hij wel gelijk had.


Dan wordt de tijd waarschijnlijke gevuld met het bedenken van nuttige vragen met meerwaarde voor het forum, maar ook ter lering.
Gei-Kek
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1269
Lid geworden op: za 9 januari 2010, 00:33
Mijn mountainbike: On-One Inbred

Eira schreef: ma 23 december 2019, 20:42
deefdeef schreef: ma 23 december 2019, 18:14 Dit jaar is het ook mogelijk om voor in te schrijven voor onze tocht.
Wat is de meerwaarde daarvan?

Nou, Ik ga deze tocht rijden met mijn zoon thuis naar Schaijk en weer terug is teveel.
De route oppakken vanuit huis kan wel scheelt denk 15/20 km.

Als ik vooraf betaal hoef ik niet op de pauzeplek iemand te zoeken die mijn geld weer kan afgeven.
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮ otb-koning ╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮

What do you mean i ain't kind, just not your kind.

Liever te dik in de kist als weer een feesie gemist
Eira

Gei-Kek schreef: di 24 december 2019, 14:03
Eira schreef: ma 23 december 2019, 20:42
Wat is de meerwaarde daarvan?

Nou, Ik ga deze tocht rijden met mijn zoon thuis naar Schaijk en weer terug is teveel.
De route oppakken vanuit huis kan wel scheelt denk 15/20 km.

Als ik vooraf betaal hoef ik niet op de pauzeplek iemand te zoeken die mijn geld weer kan afgeven.
Duidelijk : in zo'n geval heeft dat nut. :-q

Op deze filmpjes krijg je een indruk wat je van deze tocht in een mooi gebied (35km bospaden op 6 vierkante km uitgezet :-q ) mag verwachten.
https://www.youtube.com/watch?v=vFZJbh0WB08
https://www.youtube.com/watch?v=DZeK4qznB4s
Gebruikersavatar
Deempje98
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 14:55

Het zal dit jaar qua ondergrond wel heel anders zijn als op de filmpjes van afgelopen jaar. Maar met veel blub is het ook leuk :D
Eira

Deempje98 schreef: di 24 december 2019, 20:02 Het zal dit jaar qua ondergrond wel heel anders zijn als op de filmpjes van afgelopen jaar. Maar met veel blub is het ook leuk :D
Ik denk dat dat mee gaat vallen. Als het vanaf nu droog blijft zal het redelijk goed bijliggen. Herperduin droogt altijd redelijk snel op. Uitzondering daarop vormen de zo'n 3 jaar geleden speciaal aangelegde paadjes voor de vaste rode route. Dat zijn net kleine slootjes waar het water moeilijk weg kan.
Plaats reactie