GESTOLEN Wageningen toertocht Scott Genius E-ride 2020 babyblauw

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

GESTOLEN! DELEN! Baby blauwe Scott Genius E-ride maat L (elektrische mountainbike) model 2020.

Mijn vader is ontroostbaar omdat zijn 2 maanden oude elektrische mountainbike die hij voor zijn 70 verjaardag heeft gehad, ongeveer 45 minuten geleden gestolen is bij het clubgebouw van Toerclub Wageningen op het Nudepark 81 in Wageningen bij de Wageningen Winter toertocht.

Wie oh wie heeft deze smerige dief met deze fiets gezien??? Graag dit bericht delen!!!

Afbeelding
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Verdomme, waarom gaat die afbeelding niet!!!
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7397
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Afbeelding
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
hendrikjan
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 621
Lid geworden op: ma 1 december 2014, 11:12

Stelletje eikels, maar wat vind ik het cool dat je pa van 70!!! Dit nog doet!
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Dank voor plaatsen van foto.

Ja, papa is 70 geworden en reed voor die tijd nog gewoon op zijn fully Scott Spark zijn wekelijkse ritjes. Gezien wat fysieke ongemakken hebben we hem voor zijn 70e verjaardag begin oktober deze gave e-bike kado gegeven. Hij is ontroostbaar. :(( Ik vind het verschrikkelijk voor hem, een pensioentje is geen vetpot en mijn ouders hebben hier heel hard voor gespaard en zo ineens weg. Eur 6000,- foetsie. Ondanks dat ie er een slotje op had en even ging inschrijven.
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

Wat triest zeg! :x
Hopelijk vinden jullie de fiets terug.

Ps. moet toch haast dat iemand daar op de uitkijk stond en net zolang gewacht heeft tot iemand een dure fiets neerzet zonder kettingslot aan een paal oid, optillen en in de bus. Dat is in 30 sec. gebeurt. Nergens camerabeelden in de buurt?
henk164
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 547
Lid geworden op: zo 28 september 2008, 16:50

Waarom kunnen mensen niet gewoon met hun handen van iemands eigendom afblijven
Ik wordt hier elke keer weer zo kwaad over :evil:
Laten we hopen dat hij boven water komt
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4833
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Helaas gebeurt dit tegenwoordig bij zowat elke toertocht. Zet daar nou eens een undercover agent neer, je haalt ze er zo uit.
Sterkte in de zoektocht. Hopelijk vinden ze die klootzak.
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

ofv schreef: vr 27 december 2019, 12:18
Ps. moet toch haast dat iemand daar op de uitkijk stond en net zolang gewacht heeft tot iemand een dure fiets neerzet zonder kettingslot aan een paal oid, optillen en in de bus. Dat is in 30 sec. gebeurt. Nergens camerabeelden in de buurt?
Ik ben ook bang dat dit de praktijk is :-(
Bicycle, bicycle, bicycle
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Achteraf gezien zegt papa dat hij 2 mannen heeft zien staan in fietskleding een eindje verderop van het clubhuis. Heel kort was de gedachte door zijn hoofd gegaan: "wat vreemd". Maar op dat moment denk je niet aan zoiets als dieven (het is eigenlijk te idioot voor woorden dat je dus wel zo moet denken). Ik heb alle bedrijven in de omgeving benaderd, het gros heeft vakantie. Maar er schijnen her en der wel camerabeelden te zijn dus wie weet gaan die wat opleveren. Bericht is inmiddels meer dan 160 keer gedeeld op Facebook. We houden ook Duitse en Belgische sites in de gaten. Hopen, duimen... tegen beter weten in ben ik bang. Maar als we er niet vol bovenop zitten, vinden we sowieso niets.
Eira

Balen hoor.
Ik wil je niet ontmoedigen. Ze wachten waarschijnlijk een tijdje om het te koop ergens aan te bieden of ze hadden al een "klant" op voorhand.
Ikheb 7 jaar geleden ook zo iets meegemaakt.Racefiets en cyclocrosser uit de schuur gestolen. Een tijdje later pas kwam ik ze op marktplaats tegen. De eerste na 4 weken en de andere na 6 weken. Aangeboden door een persoon uit Utrecht en uit Helmond. Aangezien ik geen framenummers had deed de politie er niets aan omdat ik niet juridisch zou kunnen bewijzen dat het mijn fietsen waren. Op dat moment vond ik dat geen groot probleem omdat de inboedelverzekering ondertussen de schade royal vergoed had en ik al nieuwe had aangeschaft.
Nog een open deur. Als ik nog eens aan een veldtoertocht deelneem doe ik dat op een dure fiets.
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Veeteetje schreef: vr 27 december 2019, 18:29 Achteraf gezien zegt papa dat hij 2 mannen heeft zien staan in fietskleding een eindje verderop van het clubhuis. Heel kort was de gedachte door zijn hoofd gegaan: "wat vreemd". Maar op dat moment denk je niet aan zoiets als dieven (het is eigenlijk te idioot voor woorden dat je dus wel zo moet denken). Ik heb alle bedrijven in de omgeving benaderd, het gros heeft vakantie. Maar er schijnen her en der wel camerabeelden te zijn dus wie weet gaan die wat opleveren. Bericht is inmiddels meer dan 160 keer gedeeld op Facebook. We houden ook Duitse en Belgische sites in de gaten. Hopen, duimen... tegen beter weten in ben ik bang. Maar als we er niet vol bovenop zitten, vinden we sowieso niets.
Lullig voor je vader, maar ik hoop dat je er iets van leert...
Een slotje is gewoon al niet voldoende voor een normale stadsfiets, dan natuurlijk al helemaal niet voor zoiets.
Toen ik met de City Downhill in het centrum van Nijmegen mee deed, verbaasde ik me er keer op keer weer van hoeveel mensen hun bike gewoon klakkeloos ergens onbeheerd en niet op slot neerzetten, om even iets te eten, in te schrijven of voor een toiletbezoek.
Dat is toch gewoon vragen om problemen? Ik zou het bijna vergelijken met je voordeur wagenwijd open zetten en dan boodschappen gaan doen onder het zicht van een stel potentiele inbrekers...

Nogmaals, lullig voor je vader, maar dit soort berichten zie je zo vaak, dat je zou denken dat iemand er iets van kan leren.....
Veeteetje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 791
Lid geworden op: ma 21 juni 2010, 08:57
Mijn mountainbike: C'dale F-Si carbon 2, C'dale SuperSix Hi-Mod, C'dale Synapse

Eira schreef: vr 27 december 2019, 19:59 Balen hoor.
Ik wil je niet ontmoedigen. Ze wachten waarschijnlijk een tijdje om het te koop ergens aan te bieden of ze hadden al een "klant" op voorhand.
Ikheb 7 jaar geleden ook zo iets meegemaakt.Racefiets en cyclocrosser uit de schuur gestolen. Een tijdje later pas kwam ik ze op marktplaats tegen. De eerste na 4 weken en de andere na 6 weken. Aangeboden door een persoon uit Utrecht en uit Helmond. Aangezien ik geen framenummers had deed de politie er niets aan omdat ik niet juridisch zou kunnen bewijzen dat het mijn fietsen waren. Op dat moment vond ik dat geen groot probleem omdat de inboedelverzekering ondertussen de schade royal vergoed had en ik al nieuwe had aangeschaft.
Nog een open deur. Als ik nog eens aan een veldtoertocht deelneem doe ik dat op een dure fiets.
Die gedachte hadden we inderdaad. Ik dacht dat het een kwestie van maanden zou zijn voor het te koop komt maar na jouw bericht, houden we het vanaf nu direct al nauwlettend in de gaten.
Het unieke nummer van deze fiets is digitaal uit te lezen door een dealer dus daar kan niemand wat mee doen.
Waarom zou je het bewust op een dure fiets doen als je de keus tussen meer fietsen hebt? Papa heeft die keus helaas niet.
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Mark-V schreef: vr 27 december 2019, 22:04 Lullig voor je vader, maar ik hoop dat je er iets van leert...
Een slotje is gewoon al niet voldoende voor een normale stadsfiets, dan natuurlijk al helemaal niet voor zoiets.
Toen ik met de City Downhill in het centrum van Nijmegen mee deed, verbaasde ik me er keer op keer weer van hoeveel mensen hun bike gewoon klakkeloos ergens onbeheerd en niet op slot neerzetten, om even iets te eten, in te schrijven of voor een toiletbezoek.
Dat is toch gewoon vragen om problemen? Ik zou het bijna vergelijken met je voordeur wagenwijd open zetten en dan boodschappen gaan doen onder het zicht van een stel potentiele inbrekers...

Nogmaals, lullig voor je vader, maar dit soort berichten zie je zo vaak, dat je zou denken dat iemand er iets van kan leren.....
+1
Een stadsfiets van een paar honderd euro moet je al met minimaal 2 zware sloten vast zetten anders jatten ze alles wat los en vast zit en mountainbikes van duizenden euros worden vastgezet met een 'touwtje' wat zo'n beetje met elke keukenschaar al kan worden doorgeknipt. Het is inderdaad triest, maar helaas realiteit.
Plaats reactie