12-01-2020 - Asten - TWC Asten veldtoertocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mountainbiken
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: di 26 december 2006, 21:15
Mijn mountainbike: Scott Scale 30 en Principia

Zondag 12 januari wederom en voor de 25e keer een mooie veldtoertocht door Asten en omgeving. Ook dit jaar weer een leuke afwisselende route met weer nieuwe passages.

Er zijn drie routes uitgezet met verschillende afstanden (35 km, 45 km en 55 km). Via alle drie de afstanden kom je op een gezamenlijke rustplaats uit (tussen Liessel en Vlierden). Op deze rustplaats word je brood met zult, krentenbrood en sportdrank aangeboden.

Na afloop is er gelegenheid om te douchen en het afspuiten van de fiets met ter afsluiting een gratis kop erwtensoep.

Inschrijven: Tussen 9.00 en 10.00 uur.

Inschrijfgeld: € 5,- p.p. (jeugd t/m 15 jaar mogen gratis deelnemen). NTFU leden krijgen € 1,- korting.

Locatie: Sportcomplex Voetbalclub NWC, Beatrixlaan 42, Asten.

Voor meer info en downloaden van de GPX routes kijk op https://twcasten.nl/veldtoertocht-vtt/
Door wat kleine aanpassingen zitten er kleine aanpassingen in de GPX bestanden. De route is volledig uitgepijld dus blijf de pijlen volgen :-q
Gebruikersavatar
FranX78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 4 maart 2007, 14:43

Was een leuke tocht. En inderdaad weinig/geen modder en blubber.
Dank voor de tip. :-q

Enig idee waar en wanneer de foto's online komen?
Gebruikersavatar
Mountainbiken
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: di 26 december 2006, 21:15
Mijn mountainbike: Scott Scale 30 en Principia

FranX78 schreef: zo 12 januari 2020, 17:37 Was een leuke tocht. En inderdaad weinig/geen modder en blubber.
Dank voor de tip. :-q

Enig idee waar en wanneer de foto's online komen?
Bedankt voor je reactie! Daar doen we het als vrijwilligers ook voor😃.
Het weer was goed en zeer tevreden met de opkomst.
Ik verwacht dat de foto's die gemaakt zijn over een tijdje op de website gezet worden.
Plaats reactie