18-01-2020 Staphorst

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

Ik ben van plan deze te gaan fietsen, 60km, met heen en terug rijden in totaal 100km. M’n fiets staat nog bij de fietsenmaker, is vrijdag klaar 🤞
Er is een indoorstuk bij met hindernissen, heeft iemand die al eerder gedaan? Klinkt wel gaaf.
Geen gezeik, mountainbike!
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

2-3 gereden nu, telkens met stuk koudere omstandigheden overigens. Maar verrassend leuk. Begin en eind even snel over de vlakte maar daartussen alleen maar bos. Single tracks op een vaste route daar en verder dus veel mooie bospaadjes. Deel door loods was wel geinig. Van alles in elkaar getimmerd, kom bochtjes, valkuilen 😉 weet ik veel wat nog meer
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Deze route heb ik begin vorig jaar gefietst en was erg positief verrast.
Zeker een aanrader om eens te gaan doen.
Staat bij mij ook weer op de planning om vrij binnenkort opnieuw te gaan doen.
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

awinkel schreef: do 16 januari 2020, 11:52 Deze route heb ik begin vorig jaar gefietst en was erg positief verrast.
Zeker een aanrader om eens te gaan doen.
Staat bij mij ook weer op de planning om vrij binnenkort opnieuw te gaan doen.
vrij binnenkort zal dan wel zaterdag as zijn?
binnenkorterer kan haast niet
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Binnenkort is relatief. :tong
Binnenkort is mede afhankelijk van de privéagenda van het gehele gezin... :(
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

De route of de toertocht? Aanstaande zaterdag is de toertocht. De route is dan 's morgens afgesloten. De tocht gaat deels in tegengestelde richting over een aantal single tracks van de route.
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

Van alles in elkaar getimmerd, kom bochtjes, valkuilen 😉 weet ik veel wat nog meer
Ben heel benieuwd, klinkt gaaf. Heb net eeen berichtje van de fietsenmaker dat de fiets er weer klaar voor is 😅
De vaste route is inderdaad best ok, maar vanuit Ommen zijn er een hoop leuker om te doen, dus tot nu toe maar 1x gedaan.
Geen gezeik, mountainbike!
Teixido
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 192
Lid geworden op: ma 3 oktober 2011, 21:58

60 km gedaan. Was een mooie tocht, goed uitgezet en verzorgt. Af en toe wel wat druk op de route. Indoor stukje door de houthandel was een leuke afwisseling.

Ondanks dat ik de vaste route regelmatig rijd was het geen moment saai. Enkele stukken van de vast route werden in tegengestelde richting afgelegd en waren daarmee toch soort van nieuw.

:-q
Plaats reactie