19-01-2020 Coppis & Cruijsen ATB-toertocht Overloon

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Focus29
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 15 september 2014, 22:05

Coppis & Cruijsen ATB-toertocht Overloon

Toerklub Overloon organiseert op zondag 19 januari 2020 de spectaculaire Coppis & Cruijsen ATB-toertocht. We hebben afstanden van 35, 45 en 55 km. Dit geeft de fanatieke, en ook de beginnende ATB-er de mogelijkheid om zijn of haar grenzen te verkennen. Uiteraard zal de vaste ATB route van Overloon het hart vormen van deze tocht afgewisseld met vele andere uitdagende paden.

De pauzeplaats is bij loonbedrijf Hubers. Daar zijn de charmante dames van het Red Bull promotieteam aanwezig met hun bekende mini’s en samples. Uiteindelijk zal de route finishen met het wedstrijd parcours van de Toma Cycles cup! Dit zwaar en technisch rondje zal geheel door het museumpark lopen, hier kan men nog het onderste uit de kan halen!

De startplaats is bij eetcafé en pannenkoekenhuis “Museumzicht” aan het Museumplein in Overloon. De fietser kan hier na afloop gebruik maken van een afspuitplaats voor de fiets. Er kan gestart worden tussen 9.00 en 10.00. Het inschrijfgeld bedraagt € 5,-. NTFU- en KNWU-leden en jongeren tot en met 18 jaar ontvangen € 1,- korting. Tenslotte wordt de tocht verreden onder NTFU voorwaarden.

In verband met de veiligheid van onze deelnemers zal de vaste ATB-route die dag tot 14:00 afgesloten zijn voor niet-deelnemers.

Meer informatie vind je op http://www.toerklub.nl
Afbeelding
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Morgen weer van de partij bij de altijd leuke Coppis & Cruijsen TT.
Gebruikersavatar
wpee
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: zo 16 maart 2014, 16:28
Mijn mountainbike: Cube - Stereo 120 SL 29" + Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 + Scott Tampico

Top tocht, de tracks lagen erg erg goed bij. Ook de nieuwe stukken erin . Als vanouds een hele goede pauzeplaats met genoeg proviant.
Jammer dat veel mensen niet de hellingen op komen waardoor er veel opstopping ontstond op hellingtracks van de vast route, maar goed, het is niet anders het is een toertocht en ook dat hoort daar dan bij.
Ik kom volgende keer gewoon weer.
Gr. Wim
Nomu S10 PRO - OSMAND+ navigation
Cube - Stereo 120 SL 29"
Canyon - Grand Canyon AL 29 5.9 - 29"
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Was weer goed verzorgd, goed uitgezet, goede pauzeplaats met genoeg te nuttigen en live muziek :D .
Hoeveel deelnemers zijn er geweest? Het was druk on route en op de parkeerplaatsen.
Heb me goed vermaakt op de 45 km route, en ja af en toe valt er wel eens iemand voor je stil en verspert het pad.
Maar dat mag de pret niet drukken.
massah
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 14 november 2012, 22:26
Mijn mountainbike: is geniaal!

Ik heb ook lekker gefietst. 55 Kilometer route gedaan, was erg leuk.
Met uitzondering van een klein buitje was het verder fris maar prima weer.

Ondanks de drukte toch maar 1 echt asociale actie gezien.
Op de Rondweg in Overloon. Dan ben je net 300 mtr weg van de pauzeplek, pak je een energiereep en flikker je de verpakking zonder blikken of blozen op straat, ongelooflijk, wat een volk :evil: .
Desbetreffende persoon er nog wel op aangesproken, maar ik geloof niet dat dat veel indruk maakte helaas.
Roy1980
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 193
Lid geworden op: wo 3 juni 2009, 12:34
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 900 Team 2018 en een Chinees met grote wielen

Was weer een fijne tocht! Vooral het rondje over het museumterrein was genieten. Dank aan de organisatie.

Ik ben heel benieuwd waar en wanneer de foto’s online komen.
Focus29
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 15 september 2014, 22:05

Iedereen allereerst bedankt voor de positieve reacties!

We hebben als organisatie naar eigen mening een mooie tocht neergezet. Met mooi weer (Op die ene bui na dan..) en ruim 850 deelnemers kunnen wij eigenlijk bijna niet anders dan tevreden zijn!

De foto's staan nu ook online en zijn te bekijken via de volgende link:https://www.toerklub.nl/fotos/
Plaats reactie