04-10-2020 High Tech MTB Challenge - Eindhoven (NB)

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Thermo-Rider
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: ma 22 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Scale Carbon

Thanks!
Knakworstkweker

Thermo-Rider schreef: zo 4 oktober 2020, 20:02Thanks!
Volgens mij heb ik jou en je maat ingehaald en vervolgens na een halve ronde gingen jullie mij weer voorbij in de parkeergarage.

Jij hebt een KOM gepakt volgens mij of ben jij dat niet?
Knakworstkweker

Connie schreef: zo 4 oktober 2020, 19:11
Thermo-Rider schreef: zo 4 oktober 2020, 17:18 Ik had startnummer 490, met zoals je in het bos al riep: een mooie foto in het bos!
Cool, jij bent inderdaad heel fotogeniek. Mooi pak, goede fietshouding, lekker schuin door de bocht. Ik heb je foto net op facebook ook gebruikt!
Weet je trouwens wat er met het beeldmateriaal gebeurd dat Bjorn heeft gemaakt? Zag hem met een GoPro sjouwen.
Thermo-Rider
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 213
Lid geworden op: ma 22 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Scale Carbon

Knakworstkweker schreef: zo 4 oktober 2020, 20:10
Thermo-Rider schreef: zo 4 oktober 2020, 20:02Thanks!
Volgens mij heb ik jou en je maat ingehaald en vervolgens na een halve ronde gingen jullie mij weer voorbij in de parkeergarage.

Jij hebt een KOM gepakt volgens mij of ben jij dat niet?
Ik zie op Strava dat we inderdaad een stuk samen hebben gereden. We reden een stuk achter je aan om het parcours te verkennen (was de eerste ronde), nog bedankt daarvoor :-q.

Chapeau voor de rondes en die totale afstand die jij hebt gereden!!

KOM's zijn er niet gereden vandaag :bier: :D
Connie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 14:42
Contacteer:

Ik geloof dat Björn bezig was met het filmen van de 'after-movie'
Knakworstkweker

Thermo-Rider schreef: zo 4 oktober 2020, 22:05
Knakworstkweker schreef: zo 4 oktober 2020, 20:10

Volgens mij heb ik jou en je maat ingehaald en vervolgens na een halve ronde gingen jullie mij weer voorbij in de parkeergarage.

Jij hebt een KOM gepakt volgens mij of ben jij dat niet?
Ik zie op Strava dat we inderdaad een stuk samen hebben gereden. We reden een stuk achter je aan om het parcours te verkennen (was de eerste ronde), nog bedankt daarvoor :-q.

Chapeau voor de rondes en die totale afstand die jij hebt gereden!!

KOM's zijn er niet gereden vandaag :bier: :D
Ah, zo dus.

Zie net dat ik op rondetijd 3e algemeen ben, maar de KOM is een e-bike meen ik, dus die telt eigenlijk niet mee. :winkie:

Zijn ook een hoop GPS'en in de war van de parkeergarages als ik de rankings zie, een klim van 600 meter op 3,3% in 14 seconden :lol:

Ik ben met mijn verkenningsronde meteen onderuit gegaan in de parkeergarage.....op de dure kant :-?
Gelukkig niks kapot gereden om vervolgens een ronde later op de andere kan onderuit te gaan.

Moet nog opmerken dat de overgang van de eerste geluidswal naar de andere ontzettend lomo was, moest hier wel remmen om vervolgens de klim weer van beneden af in te moeten zetten.

Ook de 'steep decent' :lol: bij de 2e parkeergarage was een beetje los, rechterspoor maar gepakt die was op de top nog het beste, maar na 7 rondjes was onderin alles ook 'verslijkt' wat de snelheid er wel aardig uithaalde.

Ook de laatste bochtjes voor je het 'bosje' inging en ook als je eruit kwam, waren wel 'HO IS!- momentjes'

Heb volgens mij ook continue uit de drukte gereden, bij de pauzepost was het het drukste :lol: geen moment gehad dat ik meer dan 5 man voor me had.
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

brrrr , kommetje rijden en mucho lycra :oops: , leuk hoor zo'n toertocht :lol:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
MMTHIJS
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 153
Lid geworden op: ma 12 oktober 2009, 18:08

Weet iemand of er ook een 2021 editie komt?
Connie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 8 maart 2010, 14:42
Contacteer:

Ja, op 16 oktober 2021
Plaats reactie