20-09-2020 Tongelaartocht te Gassel

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Wizzy82
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 316
Lid geworden op: do 27 oktober 2016, 14:59
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 9

Onderstaande tekst komt van de organisatie en de NTFU kalender:

Ieder jaar organiseren we onze ATB tocht genaamd de Tongelaartocht.
Deze tocht met 2 afstanden ( 35 en 50 km ) voert de deelnemers door de Gasselse bossen,

langs kasteel Tongelaar op landgoed Tongelaar,

door de Langenboomse bossen richting camping Bruinsbergen,

langs de Raam en door de Gasselse bossen weer terug naar het startpunt bij de Viersprong in Gassel.
De route wordt ieder jaar door onze routecoördinator opnieuw bekeken en samen met Natuurbeheerders wordt de route goedgekeurd.

Dit jaar met live muziek op de pauzeplaats bij Camping Bruinsbergen. Vanwege de Corona richtlijnen hebben we dit jaar geen afspuitplaats en kleedkamers / douches.

http://www.detweewielersgassel.nl/ATB-Tocht/
Gebruikersavatar
Deempje98
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 14:55

Ik ben erbij :-D
Wizzy82
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 316
Lid geworden op: do 27 oktober 2016, 14:59
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 9

Heerlijke rustige toertocht was het in een voor mij bekende omgeving. De meeste paadjes ken ik wel, maar toch ging de tocht over enkele paden dat ik niet kende. Het weer was natuurlijk ook heerlijk! Door de droogte had ik eigenlijk best veel los zand verwacht maar dat viel op zich mee. Eigenlijk alleen een strook vlak voor de pauze en alleen in de Gasselse bossen heb ik voor het losse zand af moeten stappen. De pauze was top geregeld met limonade, peperkoek en een banaantje. Ook was stond daar een blaaskapel te spelen. Volgens de organisatie hebben rond de 200 personen de tocht gereden. Met de drukte viel het dus mee en wij werden dan ook nauwelijks ingehaald of passeerden anderen.
Plaats reactie