*AFGELAST* Noord-Sleen - Reinders Assurantien Bushbikers najaarstocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1380
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

:winkie: Afbeelding

De inschrijving voor de Reinders Assurantiën Bushbikers Najaarstocht op 18 oktober is geopend. In verband met de coronamaatregelen kunnen we niet meer dan 350 deelnemers toelaten, wacht dus niet te lang met inschrijven!

Er worden 4 afstanden uitgezet, namelijk 30, 50, 70 en 100 km. De eerste 3 afstanden zijn volledig gepijld. De 100 km zal (deels) op de gps gereden worden. De track wordt de komende maand beschikbaar gesteld via de media.

Er is een centrale verzorgingsplaats die afhankelijk van de afstand één of een aantal malen wordt bezocht om bij te tanken en op adem komen.

Om de deelnemers zoveel mogelijk te spreiden zijn de starttijden verruimd. De 100 km rijders kunnen vertrekken tussen 8.30 en 9.30 uur. De andere afstanden starten tussen 9.30 en 11 uur.
De kosten voor deelname is voor de afstanden 30 en 50 km 8 euro, voor de afstanden 70 en 100 km bedraagt dit 10 euro. NTFU-leden ontvangen 2 euro korting. Hierbij inbegrepen is een heerlijke snack na afloop bij Restaurant Wielens.
Laatst gewijzigd door Bonanza op di 13 oktober 2020, 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Ingeschreven, deze tocht al eerder gereden is een aanrader. Bovendien is het een van de weinige tochten die wel doorgaat en nog betaalbaar.
Dag na marathon Oldebroek dus daarom gekozen voor 70 km :tong
Rene k.
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: za 28 december 2019, 12:06

Ik doe ook mee
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1380
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Helaas, na de nieuwe maatregelen zijn we genoodzaakt om de boel af te lasten
Plaats reactie