23-10-2021 Hellendoorn SVDO Besitastocht met Afterparty

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SFrits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 9 april 2014, 17:22
Mijn mountainbike: Mach 4SL V2, Diverge comp

SVDO Besitastocht, powered by SVDO Tourbuffels

Let op: deelname alleen mogelijk met voorinschrijving en coronatoegangsbewijs.

SVDO Tourbuffels, de organisator van Mountainbikemania heeft helaas moeten besluiten dat Mountainbikemania ook dit jaar niet door kan gaan. De tocht wordt verplaatst naar 22 oktober 2022, de deelnamebewijzen blijven gewoon geldig.

Voorzitter Fons Arkes: “Vanwege de nog steeds geldende coronamaatregelen, is het niet mogelijk om de tocht te organiseren zoals de deelnemers gewend zijn en verwachten van de Tourbuffels. We willen een topevenement neerzetten en dat kan nu helaas niet”.

De Tourbuffels willen ook niet helemaal niks doen. 23 oktober is er wel een “gewone” mountainbiketocht. Deelnemers kunnen kiezen tussen een afstand van 35 of 55 kilometer (met 250 of 550 hoogtemeters). De tocht wordt uitgezet in de Hellendoornse bossen. Starten kan tussen 13.30 en 14.30 uur vanaf de Hofmansweide in Hellendoorn. Voorinschrijving en een coronatoegangsbewijs zijn verplicht. Bij deelname aan de SVDO Besitastocht is toegang tot de afterparty en 2 munten voor eten inbegrepen.

Na de SVDO Besitastocht is er nog een vette afterparty in de feesttent. Vanaf 16.30 is er speciaal voor de deelnemers al een programma op de Hofmansweide, gezelligheid alom.

Het avondprogramma bestaat uit DJ Lars, met als special act Andrea Hazes & Feestnation.

Toertocht details
Starttijd: 13:30 - 14:30 uur.
Deelnemers verwacht: Rustig, je hebt nauwelijks door dat je aan een toertocht deelneemt.
Startlocatie: Hofmanstraat te Hellendoorn
https://www.google.nl/maps/place/52%C2% ... d6.4525849

Daginschrijving mogelijk: Nee
Kosten deelname: € 12,00 (Basic account), € 9,00 (PLUS account & NTFU-lid)
De online inschrijving is geopend tot 23 oktober 2021.



https://www.fietssport.nl/toertochten/51253

Afbeelding
Laatst gewijzigd door SFrits op ma 27 september 2021, 09:14, 13 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SFrits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 9 april 2014, 17:22
Mijn mountainbike: Mach 4SL V2, Diverge comp

Wees die realistische Nederlander die zijn verantwoordelijkheid neemt.

Dat was de boodschap van de minister president. Dit kunnen wij natuurlijk alleen maar volgen.
We moeten dan ook concluderen dat de tocht van aanstaande zondag niet kan plaatsvinden.
Uiteraard hadden wij dit ook graag anders gezien. Wij als de Tourbuffels hopen dan ook dat over een aantal weken de kaarten anders op tafel liggen.

Wij willen de tocht van aanstaande zondag dan ook verplaatsen naar zondag 13 december 24 januari !!! :-{
In de week voor 24 jan bepalen wij dan ook definitief of het doorgang kan vinden tenzij anders vooraf wordt bepaald door de overheid.

Deelnemers die hun inschrijving ongedaan willen maken kunnen een mail sturen naar info@tourbuffels.nl met daarin: je naam en mailadres van de inschrijving.

Wij hopen jullie spoedig weer te zien op een van onze tochten.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door SFrits op do 14 januari 2021, 10:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

Gaat het nog wat worden? Ik smacht weer naar een mooie toertocht. Kan de gpx evt gedeeld worden, zodat ik de tocht op een ander moment lekker alleen kan rijden?
Geen gezeik, mountainbike!
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Dat je er alleen al aan denkt....
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

SFrits schreef: wo 7 oktober 2020, 15:49 In plaats van brak in je bed van de afterparty, kun je nu lekker knallen in en om de Helderse Barg
En afterpartys zijn meestal om die tijd nog bezig :tong
Ride a bike!
Gebruikersavatar
SFrits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 9 april 2014, 17:22
Mijn mountainbike: Mach 4SL V2, Diverge comp

Helaas zijn we genoodzaakt de tocht van volgende week zondag de 24e te verplaatsen. De nieuwe datum zal worden 8 augustus van dit jaar.

We hopen jullie dan in goede gezondheid te mogen ontvangen. Tot die tijd, wees sociaal en gebruik je verstand.

Afbeelding
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Verplaatst in de agenda. Hopelijk tot dan! :-q
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Freekenstein
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1398
Lid geworden op: ma 7 februari 2011, 14:00
Mijn mountainbike: Surly Karate Monkey | On One Inbred | Soma Fog Cutter

Zojuist melding dat het weer geannuleerd is vanwege een protest van NatuurAlert tegen het gebruik van mountainbikeroutes.... :-{
To quote Hamlet, act 3, scene 3, line 92

"NO"

vrijwilliger Mountainbike Museum
Gebruikersavatar
SFrits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 9 april 2014, 17:22
Mijn mountainbike: Mach 4SL V2, Diverge comp

Helaas, de tocht hebben we inderdaad moeten verplaatsen. Een nieuwe datum volgt .... :-q

Afbeelding
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

Triest, Succes!
Real men think straight and flat are boring :-D
Cubie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1137
Lid geworden op: ma 25 juni 2007, 21:08
Mijn mountainbike: Orbea Wild H30 2023
Contacteer:

Freekenstein schreef: di 27 juli 2021, 10:43 Zojuist melding dat het weer geannuleerd is vanwege een protest van NatuurAlert tegen het gebruik van mountainbikeroutes.... :-{
Gaat om een algemeen protest (bij de provincie) tegen gebruik van routes lees ik. Zal wel met de zandhagedis en andere diertjes te maken hebben (oa aan de Holtense kant van de Heuvelrug en dus bij blauwe route). Afgelasting sowieso jammer.
Gebruikersavatar
SFrits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 9 april 2014, 17:22
Mijn mountainbike: Mach 4SL V2, Diverge comp

Eindelijk mogen we weer een tocht organiseren. Ga het gevecht aan met die corona kilo's. :-D Zie eerste post voor de actuele informatie.

We zien jullie de 23e oktober in Hellendoorn :-q

Afbeelding
Plaats reactie