09-10-2021 - Ermelo - Ermelose MTB Tocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Stunning schreef: di 5 oktober 2021, 21:04 Jammer dat die 100km alleen maar GPS is :-{

Althans.., GPS en MTB is voor mij nooit een goede combi helaas.

Is die 60km een beetje uitdagend dan ?
Je zal er niet alleen rijden en als je niet te vroeg gaat is het spoor volgen.
"This species has amused itself to death"
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2114
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49

kan niet meer schreef: do 7 oktober 2021, 21:35
Stunning schreef: di 5 oktober 2021, 21:04 Jammer dat die 100km alleen maar GPS is :-{

Althans.., GPS en MTB is voor mij nooit een goede combi helaas.

Is die 60km een beetje uitdagend dan ?
Je zal er niet alleen rijden en als je niet te vroeg gaat is het spoor volgen.
En als ik alsnog verdwaald ben kan ik rooksignalen versturen zeker :lol: :wink:
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

Stunning schreef: do 7 oktober 2021, 22:07
En als ik alsnog verdwaald ben kan ik rooksignalen versturen zeker :lol: :wink:
Nee, dan laten we de zwijnen en wolven op je los.
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

RRon schreef: do 7 oktober 2021, 19:36 Het weer lijkt mee te vallen en hopelijk houdt mijn knie het maar ik ga in ieder geval de 100 doen! :-q
Je kan altijd een kortere afstand pakken als je niet red. Tot een kilometer of 50 is de 60KM en de 100KM het zelfde, na 50KM hangen als ik goed heb geen pijlen meer voor de 100KM rijders(misschien dat er nog een bord staat bij de splitsing van de 60KM en de 100KM). Bij de start krijg je nog een polsbandje mee met een noodnummer.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Thanks, komt vast goed, hoop tussen 0815 en 0830 te starten, zin in! :-q
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3456
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Was lekker!! 45km route, netjes met 50km thuis.
Maar voor €8,- zo’n verzorgingsplaats is echt niet normaal. Koeken, broodjes knakworst, limonade, soepje, koffie, banaan, krentebol; belachelijk veel!
Gaaf om te zien dat het nog kan.
Organisatie bedankt!
Bicycle, bicycle, bicycle
Anho
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 246
Lid geworden op: ma 21 december 2009, 22:11
Mijn mountainbike: Giant Anthem

Gelukkig kan het nog: perfecte organisatie, schappelijke prijs, aantrekkelijke route en daarbij mooi weer. Ik heb me goed vermaakt.

Meer van dit op de Veluwe!
It never gets easier, you just go faster.
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Het was een mooie route op de Veluwe. De GPX bestand voor de100KM was niet helemaal perfect, ik ben 1 keer verkeert gereden en op een paar punten moest ik even goed kijken hoe er gereden moest worden.

De hoofdpost waar we 2 keer langs kwamen was zeker prima verzorgd, de andere post op de 100KM had je maar ranja, zoute snacks en stukjes kaas.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
mtbmorron
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 329
Lid geworden op: wo 5 januari 2011, 00:33
Mijn mountainbike: specialized s-works

zwaantje schreef: za 9 oktober 2021, 17:00 Het was een mooie route op de Veluwe. De GPX bestand voor de100KM was niet helemaal perfect, ik ben 1 keer verkeert gereden en op een paar punten moest ik even goed kijken hoe er gereden moest worden.

De hoofdpost waar we 2 keer langs kwamen was zeker prima verzorgd, de andere post op de 100KM had je maar ranja, zoute snacks en stukjes kaas.
Die laatste post heb ik liever een banaan ontbijtkoek of krentenbollen! Er was ook gewoon water te krijgen daar !
Verder dikke prima alleen met GPS rijden ging bij ons ook niet vlekkeloos! Ben wel benieuwd waarom er geen bordjes werden opgehangen!
agroote86
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 10 september 2018, 22:42

Gisteren de 100 kilometer gereden. Prachtige tocht, verzorging was top en het weer was natuurlijk ook super. Dank aan alle mensen die dit mogelijk hebben gemaakt!
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

mtbmorron schreef: zo 10 oktober 2021, 17:17
zwaantje schreef: za 9 oktober 2021, 17:00 Het was een mooie route op de Veluwe. De GPX bestand voor de100KM was niet helemaal perfect, ik ben 1 keer verkeert gereden en op een paar punten moest ik even goed kijken hoe er gereden moest worden.

De hoofdpost waar we 2 keer langs kwamen was zeker prima verzorgd, de andere post op de 100KM had je maar ranja, zoute snacks en stukjes kaas.
Die laatste post heb ik liever een banaan ontbijtkoek of krentenbollen! Er was ook gewoon water te krijgen daar !
Verder dikke prima alleen met GPS rijden ging bij ons ook niet vlekkeloos! Ben wel benieuwd waarom er geen bordjes werden opgehangen!
Ik had bij de laatste post ook liever bananen ontbijtkoek of krentenbollen gezien, je ziet wel vaker bij de lange afstanden dat de laatste post minder is dan de eerste post. Ik vraag me alleen af waarom er direct na de splitsing van de 60KM en de 100KM omleiding was op de 100KM lus.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
efi
All rounder
All rounder
Berichten: 129
Lid geworden op: do 8 september 2011, 21:39
Mijn mountainbike: Epic ht

@Zwaan

“Ik vraag me alleen af waarom er direct na de splitsing van de 60KM en de 100KM omleiding was op de 100KM lus.”

Voorstel van de bosbeheerder vanwege de vele wandelaars op het stukje langs de beek
Plaats reactie