17-10-2021 Herpen - In en om Herperduin

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Deempje98
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: zo 22 april 2012, 14:55

Op zondag 17 oktober a.s. organiseert T.W.C. Coppi uit Herpen haar jaarlijkse mountainbiketocht ‘In en om Herperduin’ met dit jaar naast de mountainbiketocht een graveltocht! De MTB routes bevat fraaie single-tracks, maar biedt de snellere fietser ook voldoende gelegenheid om in te halen. Er wordt gefietst door het natuurgebieden Herperduin en de naaste omgeving. Men kan dit jaar wederom kiezen uit maar liefst vier afstanden; 27, 37, 47 en 57 km. De graveltocht is nieuw en ongeveer 70 km.

Op de pauzeplaats worden de deelnemers voorzien van onder andere thee en soep, en is een fietsenmaker aanwezig voor kleine spoedreparaties. Na afloop is er gelegenheid om de fiets af te spuiten. De tocht wordt gehouden onder auspiciën van de Nederlandse Toer Fiets Unie (NTFU). Bij het inschrijven wordt gebruik gemaakt van het ‘scan en go’ systeem en voorinschrijven is ook mogelijk : zie op https://www.fietssport.nl/toertochten/50716 Voor vragen en/of opmerkingen over de tocht kunt u een email sturen naar info@twccoppi.nl !

Starttijd: 08:00 - 10:00 uur.
Deelnemers verwacht: Vrij rustig, geniet van de omgeving op je eigen tempo.
Startlocatie: Café Thekes, Alard van Herpenplein 9
Kosten deelname:
€ 5,00 (Basic account),
€ 4,00 (PLUS account & NTFU-lid)
De online inschrijving is geopend tot 16 oktober 2021.
Organisatie: TWC Coppi
Website: www.twccoppi.nl
geertk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 7 augustus 2015, 19:29
Mijn mountainbike: Specialized Epic

Het was weer super, in het begin een beetje druk, maar dat dunde uiteindelijk vanzelf uit en de sfeer was in ieder geval prima! Perfect uitgepijlt ook, nergens mis gereden. Organisatie, bedankt! :-q
Gebruikersavatar
De_smits
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 27 maart 2020, 22:10
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel SI Carbon 2

Verschillende positieve reacties gehoord. Zelf heb ik de 70km graveltocht gedaan. Deze was op basis van gpx.
Veel vrijwilligers actief in het bos voor de mtb routes in ieder geval. Graveltocht was ook een mooie tocht.
Plaats reactie