6-11-2021 Vernieuwde Rabo Veldtoertocht Nunspeet 30-50-60-80 km AFGELAST!!

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 881
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Na de persconferentie bleek er in de 2e kamer niet voldoende draagvlak te zijn voor de qr code icm buitensport en is dit geschrapt uit de maatregelen.
Dat was woensdag volgens mij..dus "als" de qr code kwestie de oorzaak is van het cancellen was dit wel iets voorbarig naar mijn mening.
Big Deef
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 675
Lid geworden op: do 28 juni 2018, 11:04
Mijn mountainbike: Kingdom Void the Shorty

De beslissing is inderdaad woensdagochtend genomen en leek misschien wel gehaast, aan de andere kant is het ook wel bijzonder dat Rutte zo snel zijn keutel heeft ingetrokken. Desalniettemin heeft de gemeente Nunspeet negatief geadviseerd omdat er in en rondom Nunspeet veel gevallen zijn van besmetting.

Het gaat dan ook niet alleen om het checken van de qr codes maar ook de vrijwilligers moesten een qr code hebben, velen die vrijwillig helpen aan de toertocht hadden deze code helaas niet en daardoor moesten er in korte tijd nog veel vrijwilligers gezocht worden wat gewoon niet mogelijk was.
Just do Ti, or did i die?
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2116
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49

Big Deef schreef: za 6 november 2021, 00:37 De beslissing is inderdaad woensdagochtend genomen en leek misschien wel gehaast, aan de andere kant is het ook wel bijzonder dat Rutte zo snel zijn keutel heeft ingetrokken. Desalniettemin heeft de gemeente Nunspeet negatief geadviseerd omdat er in en rondom Nunspeet veel gevallen zijn van besmetting.

Het gaat dan ook niet alleen om het checken van de qr codes maar ook de vrijwilligers moesten een qr code hebben, velen die vrijwillig helpen aan de toertocht hadden deze code helaas niet en daardoor moesten er in korte tijd nog veel vrijwilligers gezocht worden wat gewoon niet mogelijk was.
Bedankt voor de uitleg.

Begrijpelijk en daar kan ik prima begrip voor opbrengen.

We moeten de QR ellende ook niet faciliteren als gemeenschap, denk ik. Laat de overheid dat zelf maar doen als ze denken dat het helpt... Maar dat, is weer een hele andere discussie.

Hopelijk tot volgend jaar !
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Toch waren er best een redelijk aantal bikers die net zoals Fredje de GPX van de site hadden "geleend" want was vanmorgen niet de enige die deze toertocht reed. OK soms was het voor mij beetje speurtocht, want op GPS rijden icm singletracks ging de ouwe soms de mist in.
Maar verder weer een leuk kennismaking met deze (toertocht)route die ik in grijs verleden regelmatig bij de toertocht reed.
Blijft mooie ronde en goed te rijden. Soms wat drassig, maar geen klagen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Categorie leedvermaak :winkie:
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie