13-11-2021 - Ermelo - Ermelose MTB Tocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
VWV ATB
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: do 1 augustus 2013, 11:11

Na de succesvolle Ermelose MTB Tocht in oktober organiseren we op 13 november 2021 onze laatste MTB-tocht van dit jaar.

Zowel de doorgewinterde fietsfanaat als de beginner is welkom.
Mooie single tracks, snelle bospaden, venijnige klimmetjes, het zit er allemaal in.
En dat allemaal in de directe omgeving van Ermelo!

30, 45 en 60 km
30 km is een mooie afstand voor de MTB’er die nog niet zo veel ervaring heeft. Ook voor de jeugd is deze afstand zeer geschikt. De route is leuk en afwisselend, technisch eenvoudig en bevat een stop, waar de deelnemers een warm of koud drankje krijgen.

Als je iets meer ervaring hebt, of gewoon van meer uitdaging houdt, is de 45 km route jouw ding. Niet alleen langer dan de 30, maar ook iets meer technische uitdagingen. Op de 45 km zijn twee verzorgingsposten.

De 60 km vinden we zelf de mooiste. Deze route heeft alles wat MTB’en op de Veluwe zo bijzonder maakt. Snelle singletracks, mul zand op heidepaden en harde bospaden waar de snelheid flink op kan lopen. De ervaren MTB’er kan helemaal los gaan! Deze afstand kent twee verzorgingsposten.

Starttijd voor deze afstanden is tussen 09:00 uur en 10:30 uur.

Bijzonder voor de tocht op 13 november is dat we de unieke mogelijkheid bieden om gratis en onder begeleiding van ervaren fietsers de 30-kilometer lus te rijden. Lees er alles over op de website van onze vereniging: https://www.vwv-ermelo.nl/nieuws/mtb-november/
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Ik ga de tocht ook weer rijden.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Jhborgers
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: di 29 oktober 2019, 11:11
Mijn mountainbike: Giant Anthem 1 27,5 2019

Ik ben ook van de partij!
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Staat in de agenda... :bier:
VWV ATB
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: do 1 augustus 2013, 11:11

Weet dat er morgen voorafgaand aan de tocht gevraagd gaat worden om de "Corona QR-code".
Laatst gewijzigd door VWV ATB op vr 12 november 2021, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Ik las dat er een vraag is van de organisatie om vooraf in te schrijven voor een betere doorstroming bij de start.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

VWV ATB schreef: vr 12 november 2021, 12:27 Weet dat er morgen voorafgaand aan de tocht gevraagd gaat worden om de "Corona QR-code".
Klopt, werd me ook nog gevraagd welke dag ik geboren ben . Dat antwoord moest ik haar helaas schuldig blijven ... geboortedatum wist ik nog wel maar of dat nu een maandag dinsdag of wat dan ook was ....
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Long shot: Ik ben bij inschrijven €50 verloren.. :(( mocht er heel toevallig een eerlijke vinder zijn.. :-q

Niet een heel uitdangende tocht maar lekker door kunnen rijden en weer goed geregeld allemaal :-q
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Het was weer een leuke gezellige tocht ook al heb ik in het verleden het nog drukker heb meegemaakt. Ik heb ook nog een video gemaakt die via https://youtu.be/k6XsnHOYk4w te zien is. Er is ook door iemand anders een video als foto's gemaakt, wat ik begrepen heb moest die nog bewerken.
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Kwam eind van de middag nog iemand tegen op de fiets bij de Apeldoornsestraat die de pijlen had opgehaald.
Vond het eigenlijk wel apart dat de toertocht verderop daar over de singletrack langs de N310 heen is gestuurd, dit heeft toch wel zijn sporen letterlijk en figuurlijk nagelaten op de track.
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

Rayb81 schreef: zo 14 november 2021, 21:58 Kwam eind van de middag nog iemand tegen op de fiets bij de Apeldoornsestraat die de pijlen had opgehaald.
Vond het eigenlijk wel apart dat de toertocht verderop daar over de singletrack langs de N310 heen is gestuurd, dit heeft toch wel zijn sporen letterlijk en figuurlijk nagelaten op de track.
Zowel N310 als Apeldoornse straat (welke?) Liggen vlgs mij toch niet echt op de route?!
VWV ATB
All rounder
All rounder
Berichten: 90
Lid geworden op: do 1 augustus 2013, 11:11

Op verzoek van een deelnemer plaats ik hier ook nog even de link naar het filmpje dat hij gemaakt heeft op 13 november: https://youtu.be/bd4dpYRflqo
Plaats reactie