TT Stroe 18&19 december

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
RF
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: do 23 augustus 2007, 15:35

Iemand vandaag nog gereden? Hoe lag het erbij?
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

... mooi man, lekker met z'n allen het bos in .....
Vandaag trokken er (letterlijk) 800 schapen door het Schoorlse bos .... https://fb.watch/9ZEx2-tR7P/ ..... eigenlijk net zoiets :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

yo-eddy schreef: za 18 december 2021, 15:57 ... mooi man, lekker met z'n allen het bos in .....
Vandaag trokken er (letterlijk) 800 schapen door het Schoorlse bos .... https://fb.watch/9ZEx2-tR7P/ ..... eigenlijk net zoiets :bier:
Weet niet hoe het tussen 9 en hajf 11 was maar startend om 10 .45 was het heerlijk rustig. Snap je bericht dus niet helemaal. Maar ja, afgeven op die boswielrennertjes blijft natuurlijk altijd leuk. Overigens ligt het bos er 10x beter bij dan de weg
bertus 35
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 171
Lid geworden op: vr 11 november 2011, 18:30
Mijn mountainbike: Canyon Lux cf 7

Lag er vandaag prima bij,9 uur gestart en 12 uur binnen.
Mtb Renkum
mtbmorron
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 329
Lid geworden op: wo 5 januari 2011, 00:33
Mijn mountainbike: specialized s-works

Was een geslaagde dag! Totaal 450deelnemers hebben er aan deel genomen!

Ik ben samen met een vriendin iets na 10en gestart en het was eigenlijk relaxed rijden en absoluut niet druk had de route grotendeels al eens gereden maar het was een mooie route!

Hopelijk morgen weer maar ben er bang voor :~
Gebruikersavatar
Mudface
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: za 15 december 2007, 15:40
Mijn mountainbike: Cubanisto Niner Air9 rigid '13 + Mikkeller Niner Air9 RDO '15 + Orbea OIZ M Pro TR Raw '22

Gaat zondag niet meer door zeker? Of maken ze er een potje lockdownhill van daar in Stroe?
RF
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: do 23 augustus 2007, 15:35

Zal helaas wel niet meer doorgaan.

Maar thx voor de parcours update igg
Thierry le Brun
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 404
Lid geworden op: ma 27 december 2010, 16:32

Mudface schreef: za 18 december 2021, 19:24 Gaat zondag niet meer door zeker? Of maken ze er een potje lockdownhill van daar in Stroe?
De pijlen zullen er nu nog wel staan. En de sporen zijn grotendeels ook nog wel te volgen. Dus heel vroeg starten voor de pijlen ophalers weer op pad gaan
zwaantje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2230
Lid geworden op: wo 16 juni 2010, 15:51
Mijn mountainbike: Trek
Contacteer:

Het was weer een leuke tocht en lag zeker goed bij. Ik heb er een video van deze tocht online gezet wat te zien is via https://youtu.be/Pu6OZK7UrgQ
Het is maar een mening wat ik geef.

Geef mij maar rekenwerk in taal ben ik slecht in.
Stunning
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2092
Lid geworden op: za 24 november 2007, 11:49
Mijn mountainbike: Cannondale F-Si Hi Mod, Kona Kahuna

Nou dan maar een rondje Amerongen en Leersum morgen :-{
mtbmorron
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 329
Lid geworden op: wo 5 januari 2011, 00:33
Mijn mountainbike: specialized s-works

Beste vrijwilliger,



Vanavond is duidelijk geworden dat de maatregelen welke vanaf morgenvroeg vijf uur gelden, het organiseren van de Oudejaars mountainbiketocht onmogelijk maken. Ontzettend spijtig, maar het is nu eenmaal zo.

Als je hem wilt rijden is dat niet heel moeilijk denk ik!
er ligt een behoorlijk spoor of anders creatief op strava zijn en ergens een gpx zoeken

helaas tot de volgende x
Maurice88
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 2 januari 2012, 01:34

Had de 60 km gedaan maar vond het zeer tot weinig te maken hebben met mountainbiken als je het mij vraagt.
Het is meer boswielrennen een van de redenen om niet zoveel meer deel te nemen aan die toertochten.
En er was ook een grappenmaker die het blijkbaar leuk vond wat pijltjes (blokjes) weg te halen.
Deze dingen stonden op sommige punten ook behoorlijk ver weg waardoor het soms niet echt duidelijk was welke kant je nou op moest kon beter vond ik.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Dat bevestigd mijn mening en andere meningen/omschrijving op de vorige pagina :-q
Maar voorlopig helemaal geen toertochten :((
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

Veldtoertochten zijn grotendeels ‘disrupted’ door de komst van mtb-tracks 2.0. Helaas en dat is nooit de bedoeling geweest. Ik heb me altijd zeer goed vermaakt en vond het vaak heel gezellig. Helaas zie je dat veel verenigingen de Brui aan Maarten geven en er mee stoppen
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Klopt, de veldtoertochten waren een mooie bron van inkomsten in de winterperiode en bijna elke wielerclub organiseerde die. Was idd voornamelijk destijds voor de cycle crossers en later kwam de ATB en nog later de MTB bij.
Waren ooit clubs zoals DTC die elke 2 of 3 weken zo'n 1.500 tot 2.500 man/vrouw los lieten gaan voor 4 gulden inschrijfgeld. Was bijna mooi verdienmodel.
Dat er nu minder tochten zijn heeft idd te maken met aanbod vaste routes, dus dan is er ook mindere noodzaak en/of vergunning om een rit te organiseren. Je kan nu elke zondag om 10:00u een UHR toertocht rijden met dezelfde beleving/ergernissen als 20 jaar terug. Veranderd eigenlijk niet veel.
Dan blijft er minder over en is het nu de gravelhype en kan je voor 30,- een GPX krijgen en na afloop het "gratis" biertje of patatje.
Tijden veranderen, oeps ik klink nu wel erg oud................
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie