AFGELAST - Schaijk - Fibberwarie MTB- tocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Op 20 februari hebben wij weer een mooie en afwisselende MTB-tocht met veel singletracks uitgezet in natuurgebied Herperduin. Je kunt kiezen uit een tocht van 30km of 40km.

Bij TWC Ons Verzet is deze toertocht vaste prik en dat merk je aan de route. Deze is met veel aandacht uitgezet, geen pijl verkeerd en je hebt geen hinder van andere fietsers. Bij goed of slecht weer is de Herperduin altijd prima te fietsen, vanwege de zandgrond.

Door de corona-maatregelen hebben we er aan gewerkt om een veilige en beheersbare toertocht te organiseren. Daarvoor zijn de volgende wijzigingen aangebracht bij onze toertocht.

Startbureau:
- Inschrijven voor de tocht zal buiten zijn (dit gebeurde in voorgaande jaren binnen bij de Potter)
- Het gebruik maken van voorinschrijving is zeer gewenst.
- Indien geen voorinschrijving, dan betaling bij start met QR-code (dit is een betaalverzoek die je met je telefoon kan scannen).
- Of betalen met contant geld (geen pin aanwezig)
- Bij de inschrijving is het de bedoeling dat de deelnemers hun fiets meenemen in de rij (om de 1,5m maatregel te kunnen waarborgen).

Pauzeplaats:
- De pauzeplaats voor de tocht is buiten, overdekt. Dit gebeurde in voorgaande binnen in de kelder van de Kriekeput.
- Bij de pauze de aangegeven route volgen om naar het uitgiftepunt te gaan.
- Zorg onderling voor voldoende afstand om de 1,5 m maatregel te kunnen waarborgen.

Kosten voor de tocht zijn :
- € 5,00 (Basic account),
- € 4,00 (PLUS account & NTFU-lid)

Wij hopen jullie te kunnen verwelkomen in Schaijk.
Laatst gewijzigd door deefdeef op za 19 februari 2022, 14:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

De storm van afgelopen vrijdag voor teveel obstakels en rommel in het bos gezorgd. Daarom hebben helaas moeten besluiten om de tocht te annuleren. Mensen die zich hebben ingeschreven via voorinschrijving krijgen binnenkort bericht van de club over terugbetaling van de inschrijving.

Hopelijk zijn we jullie bij onze kersttocht op 2de kerstdag.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Gebruikersavatar
Zodiac
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 44
Lid geworden op: za 4 september 2021, 14:25
Mijn mountainbike: Scott Spark RC Team - Red Scott Scale 965

Voor diegene die toch wil fietsen is er de Veld Tour Tocht van WTC de Hellen in Goirle, die morgen wel door gaat.
Alles vandaag uitgepijld. Keuze uit 25, 40 of 60 kms.
Kijk ook op de NTFU kalender voor inschrijving.
Vandaag was alles redelijk droog wel wat takken .
Dus mss tot morgen.
Met remmen kom je niet verder.
Plaats reactie