Toerversie Amstel Gold Race

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Pieter Mels
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: di 16 juni 2009, 18:03

ben ook wel benieuwd naar deze tocht
Gloster
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1284
Lid geworden op: do 25 juni 2009, 17:03
Mijn mountainbike: Trek Superfly FS 7 2015
Contacteer:

Leblanc schreef:Zo, tijd niets meer vermeld bij dit onderwerp.... gaan we verandering in brengen!
Ik ga dit jaar de 125km rijden en er een weekendje Limburg van maken samen met ons gezin en het gezin van mn bikemaatje! Vorig jaar ook meegedaan maar omdat dit voor de 1e keer was maar 65km gedaan en enorm spijt dat we deze wel heel makelijk te verrijden afstand hadden gepakt.
Logisch dat er hier niet veel over word geschreven, is natuurlijk een reetfiets tocht. :wink:
De afstand die jij nu gaat rijden zou ik niet adviseren. Er zitten exact dezelfde klimmen in als in de 100 km. Alleen met een extra stuk langs de maas van 25 km. Zou dan eerder de 100 of de 150 pakken. De 150 pakt bijna alle leuke klimmen mee zoals keutenberg.


Ik ben zelf trouwens ook door de loting gekomen en sta ingeschreven voor de 150!
Wat is het verschil tussen onwetendheid en onverschilligheid?
Ik weet het niet en het kan me ook niet schelen!
Leblanc
All rounder
All rounder
Berichten: 138
Lid geworden op: di 2 november 2010, 21:16
Mijn mountainbike: Sensa 29er sella tnt comp 2012, Sensa romagna 105 2013

Gloster schreef:
Leblanc schreef:Zo, tijd niets meer vermeld bij dit onderwerp.... gaan we verandering in brengen!
Ik ga dit jaar de 125km rijden en er een weekendje Limburg van maken samen met ons gezin en het gezin van mn bikemaatje! Vorig jaar ook meegedaan maar omdat dit voor de 1e keer was maar 65km gedaan en enorm spijt dat we deze wel heel makelijk te verrijden afstand hadden gepakt.
Logisch dat er hier niet veel over word geschreven, is natuurlijk een reetfiets tocht. :wink:
De afstand die jij nu gaat rijden zou ik niet adviseren. Er zitten exact dezelfde klimmen in als in de 100 km. Alleen met een extra stuk langs de maas van 25 km. Zou dan eerder de 100 of de 150 pakken. De 150 pakt bijna alle leuke klimmen mee zoals keutenberg.


Ik ben zelf trouwens ook door de loting gekomen en sta ingeschreven voor de 150!


Bedankt voor je tip! Ik ga volgend jaar voor de 150 dan.
Wat loting betreft had ik heel er veel mazzel, ik verkoop in mn winkel electrolux en laat dit nu net één vd hoofdsponsoren zijn! ;-)
Proflex animal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2469
Lid geworden op: di 8 augustus 2006, 20:56
Mijn mountainbike: Sworks Tarmac, Haro Mary xc, Project 346 Basman cruiser
Contacteer:

Wij gaan ook weer de 150 km doen in combinatie met een weekendje Limburg
Plaats reactie