P.S.V.A.-Mountainbiketocht Loenen woensdag 19 oktober

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Frietje

http://www.lastgear.nl/hoofdpagina's/po ... 0tocht.htm

Stond een stuk van in de krant 'met oom agent het bos in'

Nou, laat die maar lekker thuis, gaan wij lekker mtbén in Loenen :D
Gajt
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: za 15 januari 2005, 19:36
Mijn mountainbike: Cannondale Flash
Contacteer:

Yep, ik doe mee!

Schijnt ook een erg mooie tocht te zijn, ben benieuwd.

Wordt wel verreden op een woensdag (19/10), heb lekker een vrije dag :tong !
Of Neethan
Frietje

Moet wel snipperen, maar lijkt me idd leuk
Gajt
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: za 15 januari 2005, 19:36
Mijn mountainbike: Cannondale Flash
Contacteer:

Heb hem vanmorgen gereden, regende iets toen ik thuis wegging maar tijdens de rit droog gehouden. Was nog best wel veel animo voor een doordeweekse dag. M'n vaders clubje had hem al eens eerder gefietst, had dan ook best hoge verwachtingen van de tocht, als ik ze moest geloven.

Vond de route echter niet bepaald spectaculair, een groot stuk ging over de vaste route. Van duidelijk uitpijlen hadden ze daar ook niet gehoord, er was weinig logica te vinden in de opgehangen lintjes. Als er links een lintje hangt zou je toch links afslaan als daar een pad zit niet? Gevolg, iedereen reed fout, sloeg links af, maar ja geen linten meer, sta je dan met hele volksstammen bij elkaar. Bleek dus dat we rechtdoor hadden gemoeten, hing weer een lintje een km verderop. Enfin 10 min.verder, weer op het parcours. Bij het gedeelte waar de vaste route gevolgd moest worden, schijnt een A4-tje te hebben gehangen waar op stond dat je de vaste routepijltjes moest volgen :~ , beetje erg knullig.

Anyway na de stop en een dikke 30km, wederom foutgereden, iedereen fietste daar alle kanten op, Help! Schrale troost; kwam daar een aantal oude bekenden tegen, die ook fout gereden waren, zijn toen maar naar huis gefietst, vonden het wel welletjes zo. Misschien dat het voorgaande jaren beter was, ik vond het vandaag in ieder geval niet veel bijzonders.
Of Neethan
Frietje

Hmm wat moet ik van zo'n tocht zeggen ?

Veel rijders reden vekeerd omdat mneer de boswachter
de lintjes aan het weghalen was. Was ook onduidelijk, ene keer lintje
volgen, andere keer de MTB route. Verder veel verharde wegen.

Toch zaten er wel leuke stukken tussen hoor :)
Gajt
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: za 15 januari 2005, 19:36
Mijn mountainbike: Cannondale Flash
Contacteer:

Frietje schreef:
Toch zaten er wel leuke stukken tussen hoor :)
Ja zekers wel, dat singletrackje over de hei bijvoorbeeld, waar je onderaan rechts moest een breed zandpad op,
daar heb je prachtige vergezichten, het Zilven heet dat geloof ik. Is een van mijn favourite paadjes!
Of Neethan
Frietje

Gajt schreef:Van duidelijk uitpijlen hadden ze daar ook niet gehoord
Op het einde van de rit stond er iemand van de organisatie.
Die vroeg ons hoe wij de rit vonden. Tja, ik zeg altijd de waarheid.
Van de tourtochten tot nu toe was deze wel de allerminste.
Heb ik hem ook zo gezegd en weet je hoe die keek -> :o
Gajt schreef:Bij het gedeelte waar de vaste route gevolgd moest worden, schijnt een A4-tje te hebben gehangen waar op stond dat je de vaste routepijltjes moest volgen :~ , beetje erg knullig.
Ook A4tjes en lintjes ophangen is Art :D
greenbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: do 14 maart 2002, 02:00

Allemaal op de bon die lui :evil:
Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt daar!!!!!!!
wie z'n fiets lief heeft, trapt erop
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Het leven is goed in het Brabantse land..
Afbeelding
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
acer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: do 8 september 2005, 20:10
Mijn mountainbike: Banshee Spitfire

ik heb de route ook vandaag gereden. Misschien heeft iemand me nog gezien, gele Radon ZR Pro, en ik had paars/groen shirt aan van Centraal Beheer.
Ik vond de route eigenlijk niet zo moeilijk om te fietsen hoor, ben 1x verkeerd gereden.
Waar ik me wel aan ergerde zijn de mensen die op de vierkanten centimeter mensen gaan inhalen. Godgloeiende, ze drukken je zo aan de kant en dan gaan ze 1 meter voor je rijden in hetzelfde tempo. Echt schandalig, als ze nou dan ook doorfietsen. Maar dat doen ze dan weer niet.
maar ik vond het al met al wel leuk hoor :)
Plaats reactie