Dak van Brabant

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2210
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Ik zou eigenlijk naar de ardennen gaan, maar door vele afzeggingen toch maar naar Nuenen gegaan. De tocht was volgens mij gelijk aan die van vorig jaar, ook gaaf! Alleen om 09:45 starten is geen goed idee als je door wilt fietsen, sommige singletrails waren net de NS spoorwegen zoveel man achterelkaar. Maar goed, dat hoort erbij en het traint je explosieve vermogen wat extra. Ik heb heel de Razob op het 32 voorblad kunnen doen, dus dat ging lekker. Weet trouwens iemand wie die persoon was die foto's zat te maken bij de 2de beklimming van de Razob? Die foto's zou ik wel eens willen zien (kon net bovenkomen daar, smalle geulen in de grond en om mensen heen rijden die daar liepen vergden al mijn rijderskunnen :))
Spijkertje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: di 10 mei 2005, 20:13
Mijn mountainbike: Cannondale Flash Carbon 29
Contacteer:

Mooie tocht zeg. Die RAZOB was erg leuk maar idd wel een beetje druk (ben rond 9:30 uur gestart geloof ik). De rest van het parcours was vrij plat maar wel met goed lopende singletracks en snelle stukken. Lekker door kunnen trappen. Ga volgende keer zeker weer. Wordt deze tocht niet ook nog een keer in het voorjaar gehouden?
cyclingteam-thebikestore.nl
whocares
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1317
Lid geworden op: za 23 oktober 2004, 15:44
Mijn mountainbike: Giant Anthem X 29'er 2

In Februari !!
it ain't what you do it's the way that you do it
Trappe Matje
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 22 november 2004, 16:15
Mijn mountainbike: Trek 8000

Ben om iets voor negen gestart en zoals ik al dacht inderdaad druk en file rijden op de Razob. Maar met dit weer kan het eigenlijk niet stuk... Zaterdag nog 40 km als opwarmertje in Luijksgestel gefietst dus een mooi trainingsweekend achter de rug. Als de zon blijft schijnen hoeft het voor mij de komende weken alleen maar kouder te worden.
Wordt deze tocht niet ook nog een keer in het voorjaar gehouden?
Volgens mij niet maar de beklimming van de Razob wordt ook vaak opgenomen in de tocht van Mierlo (Knoops veldtoertocht) Die is wel twee keer per jaar.
Trappe Matje
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 22 november 2004, 16:15
Mijn mountainbike: Trek 8000

Quote:
Wordt deze tocht niet ook nog een keer in het voorjaar gehouden?


Volgens mij niet maar de beklimming van de Razob wordt ook vaak opgenomen in de tocht van Mierlo (Knoops veldtoertocht) Die is wel twee keer per jaar.
Hij wordt inderdaad op 19 februari nogmaals gehouden. 8)
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Die bult ligt er gewoon het hele jaar :wink:
Ook een stuk rustiger, maar geen fotograaf, tenzij je 'm zelf meeneemt.
Plaats reactie