Klepperstocht 23 oktober Dongen

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
The Stig
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 29 november 2004, 22:35
Mijn mountainbike: Cube LTD SL 29 Eagle NX 12, Zanatta Z82 Potenza
Contacteer:

Ik heb het onderstaande even gecopyeerd van de website van TC de Kleppers. http://www.tcdekleppers.nl

23 OKTOBER 2005

Veldtoertocht TC De Kleppers

Op zondag 23-10-2005 organiseert TC De Kleppers haar veldtoertocht in de bossen tussen Dongen en Oosterhout. Er kan gekozen worden uit 2 afstanden, c.a. 25 km en 45 km. De toertocht wordt verreden volgens NTFU-reglement. De routes zijn duidelijk uitgepijld. Ongeveer halverwege beide routes is een rustplaats ingericht, waar sportdrank en koek voor de deelnemers staat te wachten. Tevens is er een materiaal post aanwezig voor kleine reparaties. Het parcours bevat smalle technische gedeeltes afgewisseld met bredere snelle gedeeltes. Het parcours loopt voornamelijk over onverharde wegen. Bij de finish is een afspuitplaats voor de fietsen ingericht. Na afloop is er voor iedere deelnemer gratis soep.

Inschrijving en vertrek:

Tijd: 08.30 – 10.00 uur

Kosten: € 4,00 (voor NTFU-leden op vertoon van toerfietskaart € 1,00 korting)

Plaats: Café Zaal De Viersprong, Kanaalstraat 10, 5104 AC Dongen



Inlichtingen: JP Rooyakkers

Tel: 0162-318333
Laatst gewijzigd door The Stig op zo 23 oktober 2005, 11:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Een bel moet je verdienen
m-joosen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: wo 14 januari 2004, 19:17
Mijn mountainbike: Een heeeeele mooie

MMMMMMMMMM eens gaan kijken ofdat hun nog andere paden in de bossen weten te vinden die ik nog niet ken.

The Stig Thanks :-q :-q :-q
Gebruikersavatar
The Stig
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 29 november 2004, 22:35
Mijn mountainbike: Cube LTD SL 29 Eagle NX 12, Zanatta Z82 Potenza
Contacteer:

Net terug, weinig verassingen, maar toch een erg leuke tocht. Tijdens de rust was er thee, sportdrank en eigengemaakte suikerkoek die erg lekker was. in totaal 39 km gereden met 24 gemiddeld. Aan het het einde heerlijke (door grootmoeder gemaakte) tomatensoep, een rabopet en een veldtoer kalender. Al met al zeker een aanrader voor volgend jaar.
Een bel moet je verdienen
Plaats reactie