Toertocht Kleve (door De Windmolens Geffen)

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Werner
All rounder
All rounder
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 1 november 2004, 12:58
Mijn mountainbike: Cannondale

Gisteren de toertocht in Kleve (D) gereden. Prachtig: de route was uitdagend en heel gevarieerd! Het weer werkte natuurlijk ook mee, een prachtig zonnetje en een lekkere fietstemperatuur. Toch wel een punt van kritiek: de bewegwijzering liet hier en daar te wensen over, soms was het aardig puzzelen om de route weer te vinden. Verder nog een tip voor de helpers bij het oversteken van "drukke" wegen: geef aan of het vrij is of niet, sommige leken er wel als bevroren bij te staan.....
Al met al: heerlijk gereden met een gemiddelde van 20 kmh, een fijn fiets gebied zo vlak bij ons in de buurt.
Ik hoorde onderweg wel van iemand die het had over een vergunning om daar op andere tijden te rijden, weet iemand daarvan? :-q
niet zeiken, trappen!
Laakie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 16 maart 2005, 21:08
Mijn mountainbike: Cube LTD5

Ik heb deze tocht gisteren ook gereden. En ik moet zeggen het was de moeite waard. Ik deel de mening van Werner dat de route op sommige punten echt puzzelen was. Zeker op het laatste stuk ben ik een paar van de route af geraakt. Ik sprak wel iemand die zei dat er door ruiters linten waren verwijderd.
Giacomo
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 10 januari 2005, 17:17
Mijn mountainbike: Cannondale F29

Werner schreef:Gisteren de toertocht in Kleve (D) gereden. Prachtig: de route was uitdagend en heel gevarieerd! Het weer werkte natuurlijk ook mee, een prachtig zonnetje en een lekkere fietstemperatuur. Toch wel een punt van kritiek: de bewegwijzering liet hier en daar te wensen over, soms was het aardig puzzelen om de route weer te vinden. Verder nog een tip voor de helpers bij het oversteken van "drukke" wegen: geef aan of het vrij is of niet, sommige leken er wel als bevroren bij te staan.....
Al met al: heerlijk gereden met een gemiddelde van 20 kmh, een fijn fiets gebied zo vlak bij ons in de buurt.
Ik hoorde onderweg wel van iemand die het had over een vergunning om daar op andere tijden te rijden, weet iemand daarvan? :-q
Uitdagend en gevarieerd? Nou, dat is niet wat ik er van vond. Ik vond dat er veel te veel lange, brede, rechte paden in de route zaten. Er zaten een aantal mooie stukjes in, maar over het geheel genomen vond ik het maar een saaie route.
Plaats reactie