Nijverdal 12 November

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
Bas
Site Admin
Site Admin
Berichten: 599
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M20 TR

Baho schreef:Ik heb ook een MTB.nl'er gezien. Hij stond met zijn rooie epic (dacht ik) in de berm zijn jasje uit te trekken, vrij aan het begin.
Yep, dat was ik.
M'n teller gaf aan dat het 10 graden was maar het voelde een stuk warmer.

Prachtig gebied, netjes dat ze ook duidelijk aangaven dat sommige
stukken normaliter niet vrij toegankelijk zijn. De route ging volgens mij
ook deels over stukken van de vaste route. Die moet ik toch ook maar
eens gaan rijden want daar zaten fraaie stukken bij!
"Life is better on a mountainbike"
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

Het was zeker een leuke tocht, samen met Sven gereden. Het extra lusje van 20 km was zeker mooi, maar toch net iets minder dan de 35. Volgens mij zaten een aantal paadjes ook in de Lemelerveld marathon.

Geen bekende van het forum tgen gekomen, maar dat krijg je snel als je om 9 uur 45 start. Tijd dat ik er over heb gedaan weet ik niet precies maar zal zo´n 2,5 uur zijn geweest.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Peter F900 schreef: Volgens mij zaten een aantal paadjes ook in de Lemelerveld marathon.
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat er een aantal paadjes van de bikersdag er in zaten. (en het was beter weer dan toen :-q )
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

CrazyCarrot schreef: , maar ik weet wel dat er een aantal paadjes van de bikersdag er in zaten. (en het was beter weer dan toen :-q )
Het weer was inderdaad een stuk beter dan bij de bikersdag. Zo goed zelfs dat Sven een korte broek voldoende vond (althans bij de start nog wel).
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

De korte broek was eigenlijk pas te koud toen ik de laatste kilometers slecht ging rijden. Avondje in de kroeg (was om half drie thuis) geeft 's ochtends niet zo veel trek, dus ik had wat last van energiegebrek. Maar goed, zowel in de kroeg als in het bos genoten, dus wat wil een mens nog meer!


Veel paden van de bikersdag inderdaad. Het ging voornamelijk over mijn oude trainingspaden. Ik weet niet wie de route uitgezet heeft, maar die had mijn trainingsmaat kunnen zijn. De afgesloten gebieden aan de Hellendoornkant van het bos waren toen trouwens nog legaal te berijden, voordat ik na een paar jaar alsnog klachten krijg..... :wink:
Trainen is voor mensen zonder talent!
Pedro Torres
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 22:39
Mijn mountainbike: Merida Matt's Comp.
Contacteer:

Peter F900 schreef: Het weer was inderdaad een stuk beter dan bij de bikersdag. Zo goed zelfs dat Sven een korte broek voldoende vond (althans bij de start nog wel).
Wie vind het dan te koud voor een korte broek bij deze nog bijna zomerse temperaturen?
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

Pedro Torres schreef:
Peter F900 schreef: Het weer was inderdaad een stuk beter dan bij de bikersdag. Zo goed zelfs dat Sven een korte broek voldoende vond (althans bij de start nog wel).
Wie vind het dan te koud voor een korte broek bij deze nog bijna zomerse temperaturen?
Zit jij in Zuid Afrika? Zaterdag was het 8 graden in Nijverdal.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Het viel me wel op dat er een strakke koude wind stond, die je met name in het tweede deel van de route vaak tegen had.
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

CrazyCarrot schreef:Het viel me wel op dat er een strakke koude wind stond, die je met name in het tweede deel van de route vaak tegen had.
Was mij ook op gevallen, maar dat kon ook komen doordat het tweede deel wat minder door de bossen ging.
Plaats reactie