toertochten weekend 19-20 november

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Cyb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: do 6 januari 2005, 22:19
Mijn mountainbike: Rose RM 29er : B1-Cyber : American Eagle SS

Hoi
Helemaal niets te vinden over de toertochten van afgelopen weekend. Ik ben altijd wel benieuwd hoe mensen het ervaren hebben. Mooie route, verzorging, drukte?
Bij ons in de buurt hadden we de keus tussen Havelte, Heerde en 'tHaantje. We zijn naar de laatste geweest, Was niet super druk. route was afwisselend met veel kleine heuveltjes c.q. bultjes in het begin en op het eind. Wel was de nattigheid wel even wennen na alle droge tochten, zat aardig stuk op het eind. De verzorging was wel goed, tenminste keus, bouillon of sportdrank. 1 minpuntje was een super glad bruggetje (aangevroren) waar aardig wat mensen onderuit gingen, hier had wel een bordje bij gemogen.
Voor de vrijwilligers die meehelpen deze tochten voor ons mogelijk te maken :-q :-q
Erik
Fanman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 26 september 2005, 00:20
Mijn mountainbike: SC Blur LTc & Salsa El Mariachi
Contacteer:

Cyb schreef:Hoi
Helemaal niets te vinden over de toertochten van afgelopen weekend. Ik ben altijd wel benieuwd hoe mensen het ervaren hebben. Mooie route, verzorging, drukte?
Bij ons in de buurt hadden we de keus tussen Havelte, Heerde en 'tHaantje. We zijn naar de laatste geweest, Was niet super druk. route was afwisselend met veel kleine heuveltjes c.q. bultjes in het begin en op het eind. Wel was de nattigheid wel even wennen na alle droge tochten, zat aardig stuk op het eind. De verzorging was wel goed, tenminste keus, bouillon of sportdrank. 1 minpuntje was een super glad bruggetje (aangevroren) waar aardig wat mensen onderuit gingen, hier had wel een bordje bij gemogen.
Voor de vrijwilligers die meehelpen deze tochten voor ons mogelijk te maken :-q :-q
Erik
Ik heb de 45 in Heerde gefietst en deze tocht was wel mooi! Mooie route en wel goed geregeld. Alleen hadden bij ovesteken soms wat meer mensen mogen staan. Ik had er zelf last van en toen ik na de toch met de auto terug reed, kwam ik langs eens van die oversteken in het bos en had daar bijna een "collega" op de motorkap liggen die ineens de weg overstak. 8)
Work... the eight hours between bicycle rides.
ted
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 837
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 13:09
Mijn mountainbike: RB Xeon 600 (2008) & Giant ATX 880 / Gazelle Skystar FS
Contacteer:

Ik was ook in heerde, mooie route idd, ook een soort van thuiswedstrijd voor mij.

Toch ergens een afslag gemist en dus een stuk afgesneden van de 45 km, want was eerder terug dan kameraad die voor me reed :-q

En volgende week zaterdag allemaal naar wapenveld :D

(staat bij toertochten 8) )
Weg met die goudschaaltjes ! Live & let live :D
scotty
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 30 oktober 2005, 14:47
Mijn mountainbike: SCALE-20
Contacteer:

Heerde was OK :-q oversteek konden idd beter. maar zelf blijven opletten kan nooit kwaad toch ?

verder had ik last van wortels. goed voor je ogen maar ze waren erg glad.. :tong
poca punta grassa sulla catena, ed il resto bello si asciuga !
Marang
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: wo 31 maart 2004, 08:25
Mijn mountainbike: Cannondale

Ik heb in Hengelo (GLD) de 45 km gereden. Leuke tocht met vrij veel bos in vergelijking met andere tochten in deze regio.

Was wel ff wenen de kou en natte/vochtige ondergrond.
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

Marang schreef:Ik heb in Hengelo (GLD) de 45 km gereden. Leuke tocht met vrij veel bos in vergelijking met andere tochten in deze regio.

Was wel ff wenen de kou en natte/vochtige ondergrond.
Als je de toch in Varssel bedoeld, dan heb ik die ook gereden. Zelf de 55 gedaan op de singlespeed. Was een leuk tochtje, weinig hoogte verschil, maar wel veel bospaadjes. Een stukje was wat sompig, de rest was zeer goed te rijden. Weer was super aangezien ik het zonnetje regelmatig heb gezien.
Mark 69
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 3 oktober 2005, 13:11
Mijn mountainbike: Scott Genius MC-50 / Scott CR1 Team
Contacteer:

Peter F900 schreef:
Marang schreef:Ik heb in Hengelo (GLD) de 45 km gereden. Leuke tocht met vrij veel bos in vergelijking met andere tochten in deze regio.

Was wel ff wenen de kou en natte/vochtige ondergrond.
Zelf de 55 gedaan op de singlespeed
Natuurlijk, weer op de singlespeed. Wat moet je ook met al die versnellingen?

Ben zelf in Oldenzaal geweest. Op de fiets van Haaksbergen naar Oldenzaal (circa 20 km), de tocht gefietst van 50 km en vervolgens weer terug naar Haaksbergen. De tocht was niet echt super, maar om naar Varssel te fietsen ging me iets te ver...
Marang
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 268
Lid geworden op: wo 31 maart 2004, 08:25
Mijn mountainbike: Cannondale

Peter F900 schreef: Als je de toch in Varssel bedoeld
Ja die bedoel ik.
Plaats reactie