20-11 Toertocht Vlodrop en omgevingen,was goed verzorgd.

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Ik wouw dit nog even kwijt,heb afgelopen zondag 20-11 samen met een bikemaat ATB-tocht gereden(50km).We vonden dit èèn zeer geslaagde fietsdag :-q en was tevens mijn eerste grote ontmoeting met zoveel ATB-ers(850).

Wie van jullie waren hier ook van de partij,laat eens horen hoe jullie het vonden?

Gr,Mark oet R`munj
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
whocares
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1317
Lid geworden op: za 23 oktober 2004, 15:44
Mijn mountainbike: Giant Anthem X 29'er 2

Ik was er niet , maar een kameraad van mij wel . Die vond het een geweldige tocht.

Hij schreef dit op onze website:

Op de deur bij het inschrijfburo waren ze zo slim geweest om te vermelden dat de rit niet 45 km. maar bijna 50 km. lang was . Dit is natuurlijk fijn om te weten dan kun je daar een beetje rekening mee houden. De drukte viel overigens wel mee, en het was weer zoals altijd een zware tocht door de Meinstreek, het parcours was dit keer helemaal anders uitgezet, het lange pad door het heidegebied leek er even aan te komen, maar net ervoor draaide we er weer van weg. Toen we op het laatst dachten dat we het ergste hadden gehad, volgde er nog een zeer heuvelachtig en gevaarlijk stuk, ook de plek waar ik zowat mijn nek heb gebroken een aantal jaren geleden, hebben we dit keer gehad, maar dan in de beklimming. De pauze was (gelukkig) heel laat zo rond de 32 km.
it ain't what you do it's the way that you do it
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

heb ook de 50 km in Vlodrop gereden

was op zich een leuke tocht
verzorging was weer Nederlands karig (of kom ik teveel in Belgie waar dit wel altijd goed verzorgd is)

drukke wegen waren wel goed beveiligd met mensen met vlaggen

had maar 4 uurtjes geslapen en het liep dus niet zo soepel als normaal :cry:
Iceracer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 275
Lid geworden op: ma 31 januari 2005, 21:11
Mijn mountainbike: Paars met Rose en hij rijdt lekker

Het parcours was duidelik uitgepijld, maar toch moesten een paar clubleden een stuk afkorten, of gewoon verkeerd rijden.

Op de rustpost was niet echt veel te krijgen, behalver de lekkere cake en de ontbijtkoek. Die drank was volgens mij warme chocomel.

Het parcours van vorig jaar vond ik leuker, ik had namelijk het idee dat ewr toen meer singletracks in zaten. Dan nog was het een parcours om je lekker op leeg te rijden.

Er zaten hier en daar toch wel wat pittige klimmetjes met wortels en steile afdalingen met drops.

Ik heb zelf ook de 50/45 km gereden en ik kreeg op 45 km van de 52 die ik erop had kramp in de kuiten. Dan nog heb ik een gemiddelde van 20,8 gereden wat ik niet slecht vind voor iemand van 16 :tong
http://www.bedrijfskwaliteit.nl om bedrijven in jouw omgeving te beoordelen
Greased Frightning!!!!
Mongooseboy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: ma 15 augustus 2005, 20:05

Inderdaad bikers,de Rustposten waren,1 tegen gekomen vlakbij achter de Paardenmanège Venhof,wel okè.Dronk daar thee,maar had èèn rare bijsmaak met een stukje peperkoek.Dat klopt inderdaad Singletracks op het laatste stuk waren bijna niet te verkennen,alleen maar bospaden.

Maarja ik vertrok ook pas om 9.50u,toen we terug kwamen van fietsen was bijna iedereen weg.Heb ik nog even met mijn bikemaat bij Cafè de Prins gezeten en genoten van een jonge klaren met koffie.

Ik was s`middags uit geteld,oftewel kapot!

Mark oet R`munj
Mountainbiken just for the fun and Sport met mijn 205 GTI 1.9 Griffe
Plaats reactie