Soest veldtroettocht

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
spikes ice
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: vr 16 april 2004, 20:56
Mijn mountainbike: Specialized Epic 2018

gaat er iemand daar heen voor de tocht???

afstanden zijn:
30 en 45

meer info op: http://www.tempo-toer.nl/programma.html

ik ga misschien wel.

Gr.
JJ
Eddy the Eagle
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 49
Lid geworden op: za 13 november 2004, 16:39
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 8 2007

Yep, ga d'r morgen heen met een vriend. Zal wel de 45 worden.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5761
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Ik heb vandaag lekker gespeeld in mijn achtertuin en dit was een tocht zoals het feitelijk zou moeten.

* Goede bewegwijzering met herhalingslinten op enkele 10 tallen meters na de bocht.
* Veel single tracks die het gemis aan hoogteverschillen goed maakte.
* Onderweg redelijk wat mensen van de organisatie die de route aan het checken waren en vroegen ook bij het langs komen of er nog wat ontbrak.
* Bij de oversteeks over de provinciale weg 2 verkeersregelaars die verkeer tegen hielden
* Bij de onbewaakte oversteek bij de spoorweg ook een medewerker, maar die zal de treinen niet geprobeerd hebben om te stoppen,
* Halverwege een post midden in het bos waar diverse zaken (gratis) te krijgen waren.

Was er dan geen minpuntje?? Ja, mensen die het nodig vinden om in de kantine bij de inschrijving doodleuk een peuk opsteken.

Los daarvan super gereden en ruim 83 km op klok (heb een 2e ronde muv begingedeelte Pijnenburgerbos gedaan).

Via deze kant Tempo Soest bedankt voor de tocht en kan menigeen wat van leren (nee, ik noem geen clubs).
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Fred (mtb-sport) schreef: * Bij de oversteeks over de provinciale weg 2 verkeersregelaars die verkeer tegen hielden
* Halverwege een post midden in het bos waar diverse zaken (gratis) te krijgen waren.
Ben ook naar Soest geweest vanmorgen. Vanaf huis en weer terug 65km op de teller. Bij bovenstaande punten toch een opmerking. Bij de eerste vonden de verkeersregelaars het nodig om tegen de automobilist te "praten" Ja kom maar werd er gezegd dus ik reed door met als gevolg lichte paniek bij de regelaars. Puntje twee hoop ik niet dat je de post op Soesterhoogt bedoelde, daar was er voor mij in iedergeval alleen een krentenbol en bouillon (was ook lekker). Verder lekker gereden en deze kant op vind ik toch leuker dan bij Lage Vuursche blijven. Veel leuke nieuwe stukjes gezien.
Plaats reactie