Markelo

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
angekimberly
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 627
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 18:37

A.s. zondag toertocht markelo. Mooie en zware(als het nat is) tocht over de markelose bergen :lol: .
angekimberly
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 627
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 18:37

!8 december dus!
pkl
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 1 november 2004, 20:33

Ik zie de tocht niet op de kalender staan. Heb je er wat meer gegevens over??

Paul
angekimberly
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 627
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 18:37

is geen officiele ntfu tocht vandaar,deze tocht gaat over de herikeberg(motocroscircuit) apenberg,de friezenberg ,markeloseberg etc niet erg steile klimmetjes maar alles bij elkaar toch wel een aardig zware tocht en zeker nu het weer wat minder word koud en sneeuw
pkl
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 1 november 2004, 20:33

Hoe laat en waar vindt de start plaats?

Paul
angekimberly
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 627
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 18:37

Bij sporthal de haverkamp in markelo vanaf 9 uur tot 10 uur en na afloop een kop erwtensoep :-q
pkl
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 1 november 2004, 20:33

Als het meezit dan ben ik van de partij.
pkl
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 1 november 2004, 20:33

Goede tip Angekimberly!!
Het was inderdaad een schitterende tocht met alle ingrediënten: Sneeuw, modder, klimmetjes, bevroren zandpaden, kerstkransjes, veel single tracks kortom genoeg redenen om vroeg het nest uit te komen en de gladheid te trotseren. De modder was overigens goed door heen te komen. Helaas moest vrouwlief vanmiddag op tijd naar het werk waardoor ik de erwtensoep aan mij voorbij heb moeten laten gaan ==> volgende keer beter.

Paul

ps. wat kan een beetje sneeuw een parcours extra opleuken!!
Laatst gewijzigd door pkl op zo 18 december 2005, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
angekimberly
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 627
Lid geworden op: di 21 oktober 2003, 18:37

het was inderdaad glad,er moest 1 persoon naar het ziekenhuis met een gebroken enkel.Het was goed te doen alleen op sommige stukken even rustig aan .
Plaats reactie