Puinhoop

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Kunnen de toertochten hier net als bij wedstrijden netjes gepost worden. Het wordt namelijk een beetje een puinhoop. Zie de wedstrijden faq

Ik wil iets bespreken over een toertocht, maar er loopt nog geen topic over. Kan ik gewoon zelf een topic openen?

Natuurlijk, geen probleem. Let wel even op de volgende afspraken die we gemaakt hebben over het openen van topics in dit onderdeel:

- Geef de titel van het topic de volgende opmaak: [datum] Officiële naam van de toertocht
- Probeer zo veel mogelijk informatie over de toertocht te verzamelen in je topic.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen, zolang de plaatsnaam en datum in het topic titel staat!
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Huh, ik zie geen titel 'mod' bij je staan.
Waar maak je eigenlijk druk om.
Alleen FEDSEX, ga je daar lekker mee bezig houden :-D
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

RobSter schreef:Huh, ik zie geen titel 'mod' bij je staan.
Waar maak je eigenlijk druk om.
Alleen FEDSEX, ga je daar lekker mee bezig houden :-D
Zolang hij nog steeds 4000 posts meer dan jou heeft, heeft hij volgens mij meer recht van spreken dan jij. :tong :wink:

Iedereen heeft het recht om een opmerking te maken, als het bedoeld is om het forum te verbeteren. En ik kan mijn zijn standpunt heel goed voorstellen, zo gek is die nog niet.
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

misschien is puinhoop teveel gezegd maar iets gestructureerder (driemaal woordwaarde) is misschien overzichtelijker. Er wordt nu al een topic geopend zonder dat er wordt gekeken of er al een topic is (waarschijnlijk omdat het onduidelijk is)

En Rob* ___
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Wat bedoel je met de driemaal voorwaarde?
JorisR6
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2395
Lid geworden op: zo 24 juli 2005, 22:11
Mijn mountainbike: Epic Elite

CrazyCarrot schreef:Ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen, zolang de plaatsnaam en datum in het topic titel staat!
Yep, zo denk ik er ook over :) Naam van de tocht interesseert me niet, plaatsnaam is belangrijker. De meesten rijden hun tochten toch redelijk dicht bij huis. Ik klik bij voorbaat al niet op tochten die in Buitenpost georganiseerd worden 8)

Btw alle benodigde info wordt door de meesten wel op de NTFU site gevonden.
Duchenne Heroes 2007 | Trans Germany 2008 | Cape Epic 2009 | Transalp 2010 | Duchenne Heroes 2011 | Cape Pioneer Trek 2013 | Duchenne Heroes Italia 2013
Plaats reactie