12-10-2012 - Bergen op Zoom - Nightride Bergen op Zoom!

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bas Stayokay
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 525
Lid geworden op: vr 6 juli 2012, 20:09
Mijn mountainbike: Salsa El Mariachi, Salsa Spearfish, Salsa Mukluk

Na een controleronde vandaag mogen we vaststellen dat het bos in prima conditie is! Tot vanavond!
Riding bikes is just a small piece of the experiences that all comes out of it!
ben een stuk fietsen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2438
Lid geworden op: wo 9 juni 2010, 14:17
Mijn mountainbike: Is in aantocht / Merida Ride 400 Team Lampre Merida

Afgelopen zondag heb ik de groene en de zwarte route een keer gereden. Met name de groene route was nogal nat toen. Komen we daar nu ook (gedeeltelijk) overheen? Zo ja dan is't goed hoor maar dan hou ik er effe rekening qua kledingkeuze.
Have's
Giant Fathom 1 29 LTD '17 Merida Ride 400 Team Lampre Merida (Racert)

Had's
Canyon Nerve 8.9 Stealth '14, Canyon Grand Canyon AL 9.9 '13, Bulls Copperhead 29" '12, Thompson XC 980 Beachracer, Cube Acid, American Eagle Lake Tahoe '98
Gebruikersavatar
hwpaints
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 13:12
Mijn mountainbike: KATANA FS 24

die buitjes van daarnet gaan we zeker merken, word winterschoenen voor mij
JosDeleij
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 163
Lid geworden op: do 3 mei 2012, 13:41
Mijn mountainbike: Xtrail Save 5.0 29er

Iedereen succes vanavond en heel veel plezier!! Ik kom nog wel een bakkie drinken..
vedet
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 516
Lid geworden op: vr 25 mei 2012, 15:58
Mijn mountainbike: Specialized Epic 29 - Drössiger AMS 2 650b-plus

Ik moet helaas verstek laten gaan, ik keek er al 2 weken naar uit gvd.

Veel plezier allemaal!
You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close!
Gebruikersavatar
hwpaints
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 910
Lid geworden op: zo 14 maart 2010, 13:12
Mijn mountainbike: KATANA FS 24

een leuk rondje was wel slechter dan verwacht zeker laatste stuk
TheProfessor
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 178
Lid geworden op: za 21 november 2009, 23:27
Mijn mountainbike: Canyon AL 29 9.9, Giant CX veldreetfiets en voor op de weg een Colnago CX1

Dit was echt leuk! Mooi rondje en perfect gepijld en georganiseerd. Was een beetje laat en heb maar 1 rondje afgehaspeld.
Na afloop lekker gedouched, bakkie soep (goeie ballen!!!!) en daarna weer op het fietsje naar huis.
Die jongens vd mellow bikers kun je om een boodschap sturen! Chapeau!
Washandje
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 463
Lid geworden op: zo 13 februari 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Cannondale Jekyll 500
Contacteer:

Het was een goed georganiseerde toertocht en er hing een gezellige sfeer. Het rondje vond ik soms wat eentonig of saai, maar de nacht maakte het uitdagend.

Jammer dat ik door materiaalpech was geplaagd, dankzij een over het hoofd geziene boomstam schade aan de achterkant.
Wat zet jouw bike apart?
leov
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1298
Lid geworden op: za 28 juni 2008, 21:55
Mijn mountainbike: 26 HT en 26 Fully
Contacteer:

Washandje, we gaan voor gezellige sfeer, en hebben het maximale uit het toegestane gebied (alleen gemeente BOZ grond) gehaald. Nog bedankt gemeente BOZ dat je het toelaat. (vandaar ook de wat zwaardere uitsmijter op het eind, hadden ze net bosbouw gedaan... een paar Mellowbikers hadden het aardig opgeruimd, het was nog erger ...)

Wat mij opviel, veel Belgen, en meer vrouwen dan je gemiddeld zie op een toertocht. Zelfs vrouwen solo, hulde.
Ook de snelle jongens haalden zeer netjes mensen in. (ik was steeds op de route).
oh en 1 vrijwilliger per 10 deelnemers, vrijwilligers (waarvan vele mellowbikers en aanhang)bedankt.
En dank aan de deelnemers natuurlijk, en Stayokay Bas, die verder ging in hulp dan je kon verwachten.
We namen de hele herberg over :)

Jammer dat je pech had.

En laat maar horen wat je er van vond, er komt een evaluatie rondje..
Biezem01
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 28 september 2009, 16:40
Mijn mountainbike: Cube LTD Pro Blackline

Het was voor mij de eerste rit in het donker en zeker niet de laatste. Mooie tocht met een leuke uitsmijter als toetje :-q . Goed uitgepijld en een goede sfeer.
Tot volgend jaar :bier:
Paul Dun
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2152
Lid geworden op: vr 27 maart 2009, 10:25
Mijn mountainbike: Salsa El Mariachi

Mooi die reacties, van goede reacties groeit ons ego en van kritiek leren we, dus alles is welkom.

Heb het zelf heel de avond druk gehad, met koffie rondbrengen, de vrijwilligers bezoeken, adviezen geven en heb het op een ongevalletje na gelukkig niet al te druk gehad met mijn taak als hulpverlener.

De soep was overigens wat ruim bemeten, dus de komende dagen krijgen de herbergbezoekers 3 xdaags soep denk ik :D

Was al met al geslaagd en de weergoeden waren ons behoorlijk gunstig gestemd!

En ik geloof dat de herbergvader het ook erg naar zijn zin heeft gehad :-q :bier:
You can bomb the world into pieces but you can't bomb it into peace! (Michael Franti)



http://www.featherbikes.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.mellowbikers.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stayokay.com/bergenopzoom" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
VanBiLL.com
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 13:53
Mijn mountainbike: '15 Rose Mr Big 3 29er - '17 Speci Epic FSR Pro Carbon WC - '21 Speci Turbo Levo Expert Carbon AXS

Ben ook nog even komen kijken. Helaas waren mijn accus nog niet zo goed ontwaakt van de zomerslaap dus die begavan het al vrij snel dus grotendeels met "klein" licht moeten rijden. Gezien de vergunningsbeperkingen vond ik het best een leuke ronde. Zeker aan de heidetuin was er wel redelijk het maximale uit het bos gehaald. Stukkie rond boslust was wel slecht, het geknutsel van bosbouwers (?) had wel een behoorlijke gaos veroorzaakt, beetje jammer. Maar de Mellowbikers waren vergunningsbeperkt...

Nightrides blijven altijd een bijzonder soort TT's. Ik heb veel, heel veel in het donker in het bos gereden maar zo'n eerste keer na de zomer blijft altijd bijzonder, zeker als het dan ook nog eens een leuke tocht betreft.

Dus Mellowbikers, TOP! Tot volgend jaar.

Misschien voor volgend jaar proberen ook van staatsbosterrur een vergunning los te peuteren? De figuren "beheren" het bos wel namens de belasting betaler immers...
Met vlagen ben ik briljant, alleen nu is het windstil...
Wordt bloed(plasma)donor en meld je NU aan bij Sanquin!!!!
boxer 17
All rounder
All rounder
Berichten: 142
Lid geworden op: di 30 november 2010, 20:18
Mijn mountainbike: Sensa livinio / Specialized Dieverge / S works Tarmac SL6

Nou Mellowbiker ook de R4f-ers hebben genoten en aan de organisatie niks dan lof hier zou een menig touroperator een puntje aan kunnen zuigen . ot volgend jaar en last but not least ik ben zelden zulke aardige mensen tegen gekomen op een TT die ons lieten paseren.

grtn boXXer
gin techniek is okh techniek moi meh dienkn
exocet103
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 533
Lid geworden op: vr 24 november 2006, 00:13
Mijn mountainbike: Merida Ninenty Six 2016
Contacteer:

was een leuk rondje met op het laatst wel een stuk zuigende grond.
Na mijn iede zaten er vorig jaar meer heuveltjes in?
Hoeveel deelnemers hebben jullie uiteindelijk gehad?
Van ons groepje zij er op het laatst ook nog vijf afgehaakt door het weer. Wat uiteindelijk erg meeviel.
René 33
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: do 12 april 2012, 11:38
Mijn mountainbike: Cube dinges...

Dit was mijn 1e toertocht en gelijk ik het donker.
Heb het erg naar mijn zin gehad! Tot volgend jaar!
Plaats reactie