23/24-02-2013, Stroe tocht van De Veluwe Renners

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Was lekker fietsen, harde ondergrond heeft voordeel dat de fiets niet zo smerig wordt, nadeel dat mijn kont wat gevoeliger is geworden!!
De 2de tocht met mijn 29er volbracht, organisatie en vrijwilligers bedankt!!

http://connect.garmin.com/activity/276531380" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

1x 15 en 1x 45 gedaan...en hoef me fiets niet eens schoon te maken! :bier:
Wel flink doormekaarheen geschud..
Vond de bevooraading slecht, maar dat mocht de pret niet drukken..lekker gefietst en leuke tocht. :-q
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Arjan1 schreef:1x 15 en 1x 45 gedaan...en hoef me fiets niet eens schoon te maken! :bier:
Wel flink doormekaarheen geschud..
Vond de bevooraading slecht, maar dat mocht de pret niet drukken..lekker gefietst en leuke tocht. :-q
Voor zo'n afstand kan je ook genoeg zelf mee nemen. Met 2 bidons drinken bij deze temperaturen moet je in ieder geval redden. Verder zorgen dat je van te voren voldoende ontbeten hebt en dan red je met een paar reepjes makkelijk. (lukte mij bij dik 5 uur vandaag ook).
Altijd van uit gaan dat er 'niets' is en kan het hooguit meevallen.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Vandaag 45 + 30 gereden met de SS. Prima te doen. Harde ondergrond en weinig hoogtemeters.
Qua eten/drinken had ik voldoende aan mij liter bidon met voeding.
Moest wel even wennen aan de witte, gele en blauwe bordjes om de weg aan te geven.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Fred (mtb-sport) schreef: Voor zo'n afstand kan je ook genoeg zelf mee nemen. Met 2 bidons drinken bij deze temperaturen moet je in ieder geval redden. Verder zorgen dat je van te voren voldoende ontbeten hebt en dan red je met een paar reepjes makkelijk. (lukte mij bij dik 5 uur vandaag ook).
Altijd van uit gaan dat er 'niets' is en kan het hooguit meevallen.

Je hoef mij niet te vertellen hoe ik een toertocht rijden moet of hoe ik me moet voorberijden, maar een hoopje droge krentenbollen en bouilon is een slechte bevooraading, hoe je het ook went of keert.
En dat mag hier best gemeld worden...
NAAST HET FEIT DAT DE REST TOP WAS!! :-q
Spook-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2278
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 12:30

Ik vind dat een vrij normale bevoorrading hoor. Wat verwacht je dan, rode wijn en baquette met brie? Verder wel een leuke tocht vandaag!
beware
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 27 augustus 2007, 23:55
Mijn mountainbike: Merida one twenty TFS800
Contacteer:

RRon schreef:Was lekker fietsen, harde ondergrond heeft voordeel dat de fiets niet zo smerig wordt, nadeel dat mijn kont wat gevoeliger is geworden!!
De 2de tocht met mijn 29er volbracht, organisatie en vrijwilligers bedankt!!

http://connect.garmin.com/activity/276531380" onclick="window.open(this.href);return false;
Rron, kun je deze ook als GPX of track plaatsen?
mijn GPS62s kan geen koersen inlezen.
Peddle like hell, fly like an eagle.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Gelukkig zijn er morgen dus krentenbollen en bouillon, hoef ik nog minder mee te nemen. Dus voor(korte) toertocht is het dus dik voor elkaar.
Bedankt voor die info......
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

en thee !!!
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

beware schreef:
RRon schreef:Was lekker fietsen, harde ondergrond heeft voordeel dat de fiets niet zo smerig wordt, nadeel dat mijn kont wat gevoeliger is geworden!!
De 2de tocht met mijn 29er volbracht, organisatie en vrijwilligers bedankt!!

http://connect.garmin.com/activity/276531380" onclick="window.open(this.href);return false;
Rron, kun je deze ook als GPX of track plaatsen?
mijn GPS62s kan geen koersen inlezen.
Hopelijk kun je hier wat mee----------------> http://connect.garmin.com/course/2931441" onclick="window.open(this.href);return false; , in mijn garmin staat alles met de extensie .fit, ik had ooit een programma om dat om te zetten maar ben dat na een crash helaas kwijt geraakt!
Ik was 2 weken geleden in Arnhem en daar was de bevoorrading inderdaad compleet anders, maar ik was blij met warme bouillon. :-q
beware
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 27 augustus 2007, 23:55
Mijn mountainbike: Merida one twenty TFS800
Contacteer:

RRon schreef: Hopelijk kun je hier wat mee----------------> http://connect.garmin.com/course/2931441" onclick="window.open(this.href);return false; , in mijn garmin staat alles met de extensie .fit, ik had ooit een programma om dat om te zetten maar ben dat na een crash helaas kwijt geraakt!

Bedankt voor de moeite, maar helaas werkt het niet.
Ik heb hem maar even nagetekent in basecamp voor morgenochtend.
Peddle like hell, fly like an eagle.
dadionysos
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: ma 8 februari 2010, 15:10
Contacteer:

Hier een video, kaarten en hoogteprofiel van de 45 km tocht van vandaag: http://ridemymtb.com/speulderbostocht-stroe-2013-45-km/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is inclusief een kaartje en rechts daar onder een download knop voor Beware. Beelden zijn door de snoeiharde ondergrond en het niet helemaal goed vastzitten een beetje schokkerig. Sorry..

Verder vond ik alles weer super geregeld. Bedankt! En een krentenbol is prima trouwens, maar neem altijd meer eten mee. Heb daar gewoon niet genoeg aan als ik een beetje aan het doortrappen ben. En met deze temperaturen blijf ik liever fietsen dan dat ik rustig bouillon ga staan drinken. Krijg ik het alleen maar koud van.
http://www.RideMyMTB.com | Blog | Team RideMyMTB
patrick75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 10 september 2012, 23:11
Mijn mountainbike: Salsa Beargrease xl

Wilde ff kijken naar je filmpje maar staat op prive stand :((
Was wel idd een mooie tocht
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Ik heb filmpje net bekeken, leuk hoor!!
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5756
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Filmpje geeft leuke indruk met de verzorgingspost, ziet er snel uit !
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Plaats reactie