23/24-02-2013, Stroe tocht van De Veluwe Renners

Bij een evenement geweest? Laat ons weten hoe het was! Een tocht die we niet mogen missen? Plaats 'm.
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Kon deze nog niet vinden, zaterdag en zondag rondje Stroe! Ken de route niet en weet er verder niets vanaf, ben wel van plan om 1 van deze dagen de 45km te gaan rijden!!

http://www.veluwerenners.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Is dit de zelfde route als eerder deze winter?
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Ben deze ook van plan om op zondag te rijden, maar dan een z.g. "dubbel". Dus 2x45km.
Moet op zich kunnen want starttijd is tussen 09:00u en 11:00u. Om 09:00u op pad en kan ik nog netjes binnen de tijd voor R2 gaan.
Mooie duurtraining ipv Lemelerveld en hoewel deze tocht niet spannend is, is deze wel lekker te rijden.
Dus laat maar weten hoe het zaterdag was, kan ik altijd mijn plan trekken.............
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Weinig belangstelling voor deze tocht?? Ik ga hem moren rijden in ieder geval!! :wink:
dadionysos
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: ma 8 februari 2010, 15:10
Contacteer:

Ik ga hem morgen ook zeker rijden. Was afgelopen keer prima georganiseerd en een lekkere route om door te rijden. Lekkere relaxte start tijden ook.
http://www.RideMyMTB.com | Blog | Team RideMyMTB
Shout
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: ma 30 juli 2012, 13:29
Mijn mountainbike: BMC Team Elite T02 2015

Was zeker goed georganiseerd verleden keer. 45 km was prima te doen, met een paar kleine pitte klimmetjes. Voor de rest mooi door het bos en de hei.
Steelboy
Genius
Genius
Berichten: 1943
Lid geworden op: zo 20 oktober 2002, 22:56

wij gaan ook... dus jullie zijn niet alleen ;-) (maar dat zal morgen sowieso wel meevallen)
Gebruikersavatar
RRon
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1482
Lid geworden op: za 14 juli 2012, 15:16
Mijn mountainbike: Specialized Epic Evo Expert 2021!

Gezellig, heb er zin in! De grond zal best stevig zijn, weinig blubber en hopelijk niet te veel diepe vreemde sporen ...............lekker om je warm te fietsen!!
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Nu maar hopen dat het zondag mee zal vallen qua (natte) sneeuw. Droge sneeuw wel leuk, maar........
Heb wel m'n zinnen op Voorthuizen gezet en rondje zal er nu snel bij liggen.
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Als het goed is zou de route grotendeels hetzelfde zijn als van de winter. Ik ben toen gestrand met kettingbreuk en ketting nergens meer terug te vinden (misschien in plas of zo). 1 telefoontje en 10 minuten later opgehaald door de organisatie en afgezet bij mijn auto. De voorzitter o.i.d gaf aan dat hij in februari opnieuw kwam zodat ik hem alsnog kon rijden.
@fred er zijn meerdere die de dubbel toen ook reden gaf meneer toen aan, dus moet lukken.
Gebruikersavatar
Fred (mtb-sport)
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5760
Lid geworden op: do 8 augustus 2002, 12:51
Mijn mountainbike: Cervelo Aspero-5, Cannondale SuperX gravelbikes, Scott Addict RC
Contacteer:

Zit ook niet in of het wel lukt anders kan ik wel stoppen met marathons.............
Zal zondag (hopelijk) afzien worden onder redelijk normale omstandigheden als ik Harderwijk+ van zaterdag in de benen heb. Nu investeren heet dat !!!
Retired from MTB, but still riding. Don't worry.
Enne, stop met gezeik over vignetten, ga wat nuttigs doen ipv de boel vervelen :winkie:
NelizRijn
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 799
Lid geworden op: di 3 april 2012, 00:42
Mijn mountainbike: Oiz,Spark&Flash

Fred (mtb-sport) schreef:Zit ook niet in of het wel lukt anders kan ik wel stoppen met marathons.............
Zal zondag (hopelijk) afzien worden onder redelijk normale omstandigheden als ik Harderwijk+ van zaterdag in de benen heb. Nu investeren heet dat !!!
Toevallig hetzelfde programma dit weekend, zie je morgen wel in Harderwijk en ik had de man van organisatie / bezemwagen toegezegd de TT in februari over te doen.
patrick75
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: ma 10 september 2012, 23:11
Mijn mountainbike: Salsa Beargrease xl

morgen met twee man dr bij :-q
dadionysos
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1394
Lid geworden op: ma 8 februari 2010, 15:10
Contacteer:

Dit zijn trouwens de videos en routes van de Oudejaarstocht en St. Nicolaastocht van afgelopen december: http://ridemymtb.com/oudejaarstocht-stroe-60-km/" onclick="window.open(this.href);return false; en http://ridemymtb.com/st-nicolaastocht-stroe-45-km/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.RideMyMTB.com | Blog | Team RideMyMTB
beware
All rounder
All rounder
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 27 augustus 2007, 23:55
Mijn mountainbike: Merida one twenty TFS800
Contacteer:

is er ook iemand die een GPX beschikbaar heeft van de 45 km?
Peddle like hell, fly like an eagle.
Plaats reactie