Het algemene Voorsteltopic voor (nieuwe) forumgebruikers

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Plaats reactie
Jimske89
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Mijn mountainbike: Cube Reaction C:62 race '19

zo 18 oktober 2020, 19:52

Hallo,

Mijn naam is Jim, 31 uit Kerkdriel.
Ik heb al wat berichten geplaatst op 't forum maar had me nog niet voorgesteld.
Van kleins af aan al met mountainbiken bezig en sinds 5 jaar wat actiever.
Ben in 't bezit van een Cube reaction c62 race' 19 waar ik veel lol mee heb. Daarvoor een Trek xcaliber en wat 26ers. Rijd veelal in Drunen, herperduin en omgeving maar ook naar Oostenrijk, Ardennen en Duitsland gaat de mtb mee. Daarnaast wielren ik en doe vaak mee met toertochten op zowel mtb als wielren.
Ook eind vorig jaar en begin dit jaar wat licentieloze mtb/veldrij wedstrijdjes meegedaan, erg leuk om te doen!
Ik ben vaak actief op 't forum, vind alles interessant en help graag met antwoord waar nodig.

Veel fietsplezier ;)
Kalmte kan je leven redden.
ErikvE
Mtb fanaat
Mtb fanaat

wo 21 oktober 2020, 13:16

Hey allen,

Toch ook maar even (opnieuw) voorstellen. Ik ben Erik uit Groningen. Al heel wat jaartjes aan de mtb (ongeveer 30 jaar) en woonachtig in het mooie Groningen. Daar ook een paar jaar in het bestuur van de stichting bemoeienis gehad met Bikepark Groningen (toen het nog een fourcross baan was) en daar wat leuke dingen gedaan en mooie wedstrijden georganiseerd.

Nu inmiddels een ouwe bok van 41 jaar. Net twee weken terug m’n epic fully verkocht en nieuwe 2021 epic ht aangeschaft. Gezien de leeftijd maar iets meer xc rijden en iets minder spannende dingen doen op de fiets. En dus weer terug op een hardtail omdat ik dat toch echt wel heerlijk vind rijden (tot ik echt oud word en ik het niet meer zonder fully kan voor m'n rug en andere gewrichten :-D ).

Cheers!
Plaats reactie