Nieuwe mtb kopen

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Petertje7 schreef: di 30 november 2021, 21:57 Tnx!

Nog een paar vraagjes: (weet niet of het hier mag?)

Zijn er bij de UHR routes afspuitpunten? Rondjes die ik hiervoor heb gedaan waren vooral op de Veluwe. Rhenen, Amerongen, Kwintelooijen is niet nodig daar ik die vanuit huis prima kan bereiken. Gaat vooral om Zeist, Austerlitz (Leersum)

Ook vroeg ik me af of iemand me de “inhaal” etiquette kan uitleggen. Word er verwacht op een singletrack dat je gelijk de berm induikt? Hebben er veel mtb’ers een bel?
Afspuitpunten zijn er in Zeist, Austerlitz en Leersum niet... voor zover ik weet iig niet en ik rij er toch al aardig wat jaren, dus dan moet ik echt stelselmatig iets over het hoofd hebben gezien. 8)

Verder veel plezier met je nieuwe bike! En dan heb je volgens mij behoorlijk geluk dat hij in deze tijd van schaarste al zo snel geleverd wordt.... :-q
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Molecaten Park Ginkelduin heeft een afspuitplaats. Links achter het centrale gebouw, bij de slagboom.
JR777
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 23 augustus 2020, 20:45

Petertje7 schreef: di 30 november 2021, 18:36 Dank voor de reacties allemaal, is toch de BH geworden. Van de week hopelijk ophalen. :)

Om niet de 500+ pagina’s tellende topics over de UHR trails door te pluizen: welke routes zijn na veel regen sneller begaanbaar en welke kun je beter (langer) mijden?

Niet dat het de komende dagen echt lekker weer wordt overigens… :-{ :~
Hele mooie fiets! mooi frame ... hij staat overigens nu bij 12go op niet meer te koop ...
djiedjie
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: do 9 december 2021, 21:21

https://www.bike-cleaner.nl/ staat een lijst met (toekomstige) afspuit punten. Zeist/Austerlitz heeft er o.a. eentje bij het Beaufort huis zo te zien.
Plaats reactie