Cube of Trek?

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
G-Man
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: di 13 juli 2004, 21:35
Mijn mountainbike: Scott High Octane FR

mijn voorkeur gaat naar de cube

:-q das mijn mening
elias
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: zo 14 december 2003, 12:13
Mijn mountainbike: Trek 4500 (2001)
Contacteer:

Geef mij maar een ordinaire 4500 Trek;ik cross hier al 3 jaar met veel plezier mee rond.
Succes met je keus!!
it's all in the game
dominique
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: di 13 juli 2004, 22:10

Maiko schreef:
.
...
Dat is dus niet waar. Er is namelijk zoiets als fabrieksgarantie, dat is een duidelijke voorwaarde bij de aankoop. De service van een winkel is een reden om hem ergens te kopen, of niet.
Ik heb het niet over garantie gehad...ik had het over service. Mij interesseert het niet welke service een fabrikant aan een dealer levert, het gaat mij om de service die de dealer aan mij, de klant, levert.
De garantie op een fiets is vaak(!) tweevoud. De dealer geeft garantie op een fiets, bij mij 1 jaar(dealer-klant relatie), en daarnaast als extra geeft vaak een fabriek nog eens X aantal jaar garantie op bijvoorbeeld het frame aan de klant( fabriek-klant relatie). De fabriek geeft ook weer een bepaalde garantie aan de dealer die de dealer weer "doorspeelt" aan de klant. Mij interesseert dat laatste niet, zolang de garantie tussen mij en de dealer maar goed geregeld is, dan zal de garantie tussen de dealer en de fabriek mij een worst wezen, want daar heb ik niets mee te maken.
MacMark
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: di 13 juli 2004, 22:35
Mijn mountainbike: CUBE LTD 2 2004
Contacteer:

OK,
Ik heb me uiteindelijk toch laten verleiden en het is het grotere broertje van de LTD1 geworden: de CUBE LTD 2 2004.
Gisteren opgehaald en vandaag de Maastricht route gedaan. Geweldig.
Nu beginnen de vragen over voeding, kleding en onderhoud, dus ik heb nog veel te lezen op dit forum.

Nogmaals bedankt voor jullie tips :-q

Mark
robiba
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 26 augustus 2003, 13:53
Mijn mountainbike: cube reaction 2003
Contacteer:

jf schreef:Toch is de Cube erg interessant, ziet er gelikter uit, bied meer bang for the buck...
En ook " JF guitar watson" kan er niet onderuit dat een Cube "gelikt" is
En dat gelul over dat je voor een Trek meer geld terug krijgt? LULKOEK! Je betaald voor zo'n Trek ook het dubbele t.o.v. een "wonderschone" Cube, met een gelijke afmontage dan.
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

robiba schreef:
jf schreef:Toch is de Cube erg interessant, ziet er gelikter uit, bied meer bang for the buck...
En ook " JF guitar watson" kan er niet onderuit dat een Cube "gelikt" is
Ho even, mr roblabla, dát zei ik dus niet, ik zei alleen dat in dit specifieke geval de Cube gelikter is dan de andere bike. Een bevinding voor een specifiek geval mag je nog niet meteen doortrekken voor de gehele populatie. :wink:
robiba schreef:En dat gelul over dat je voor een Trek meer geld terug krijgt? LULKOEK! Je betaald voor zo'n Trek ook het dubbele t.o.v. een "wonderschone" Cube, met een gelijke afmontage dan.
niet overdrijven hè. het scheelt iets, maar zoveel... Bij de verkoop kijken veel mensen toch wel naar het merkje. Maar zoals iemand eerder al eens zei: koop je een fiets om op te fietsen, of als investeringsobject? :D
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
robiba
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: di 26 augustus 2003, 13:53
Mijn mountainbike: cube reaction 2003
Contacteer:

jf schreef:
robiba schreef:En dat gelul over dat je voor een Trek meer geld terug krijgt? LULKOEK! Je betaald voor zo'n Trek ook het dubbele t.o.v. een "wonderschone" Cube, met een gelijke afmontage dan.
niet overdrijven hè. het scheelt iets, maar zoveel... Bij de verkoop kijken veel mensen toch wel naar het merkje. Maar zoals iemand eerder al eens zei: koop je een fiets om op te fietsen, of als investeringsobject? :D
In het begin kijk je idd veel naar het Imago van het merk, maar bij meer ervaring prik je daar toch heel gauw doorheen. Heb mijn Cubje nu al meer dan een jaar en ben er nog steeds zeeeer tevreden over, maar dat hadden julie al gemerk toch?

En ik koop mijn fiets om op te fietsen, wat ik er na 2 jaar voor terug krijg zal me een worst zijn. ( Ik ga hem na een jaar hier op het forum wel aanbieden tegen een "vrienden" prijsje)
Plaats reactie