Wat als ...

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Gebruikersavatar
Rob.Erto
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 223
Lid geworden op: di 16 juli 2013, 13:06
Mijn mountainbike: Cube Acid 29 blue`n`green

aurelius schreef: za 1 december 2018, 09:07 Misschien wat achteraf: de 2018 modellen hebben echt de betere (luchtgeveerde) vork, zijn met een double 22-36 afgemonteerd (ipv een triple), hebben (voor wat krachtigere en iets fijner te doseren) 180-160 remmen (ipv 160-160), en ze zijn wat lichter (3 ons).
Dus een 2018 model scoren tegen extra korting was ook een beste, misschien nog wat betere deal geweest, 'functioneel gezien'. Maar 'nieuwste' en 'looks' spelen soms ook een rol.
Hoe dan ook, ook die 2019's zijn keurig om mee te beginnen, dus heel veel plezier ermee straks, wat het ook worden gaat!
Volgens mij heeft TS de 2019 SL gekocht, en die is praktisch identiek aan de 2018 SL. In ieder geval qua voorvork, remmen en crank.
It's not about the bikes you ride, it's about the rides your bike takes you on!
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Okay, sorry, die SL had ik gemist.
Ik vergeleek de 2018 en gewone 2019 die hierboven stonden gespecificeerd inderdaad.
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
mtb13
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 21 november 2018, 23:03

Beste mtb'ers,

Zaterdag zijn we onze twee Cubes gaan afhalen! We zijn énorm content met onze aankoop en hebben er dit weekend al goed van genoten. Voorlopig staan ze nog te pronken in onze woonkamer!

We hebben nu flats en gaan het daar voorlopig bij houden. Nu kan het zoeken beginnen naar een helm, lichtjes, kledij, ...

Enorm bedankt voor de feedback en reacties, dankzij jullie hebben we nu twee prachtige mountainbikes staan!

Blij om vanaf nu deel uit te maken van deze community.

Groetjes!
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4658
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Nu pas een helm nadat je er al gebruikt van hebt gemaakt? :-{
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Plaats reactie