Mountainbike grote man

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Xtrailer schreef: ma 11 februari 2019, 14:22 Ik heb in januari bij Bike Discount een Liteville H-3 MK2 XXL frame op de kop weten te tikken. Er komt een MK-3 versie dus deze gaan er langzaamaan uit. Compleet met balhoofdset en achteras voor 500 euro. Veel groter zul je ze niet vinden voor dit geld, ben zelf 2.02 meter en zit als gegoten met een 60mm stuurpen. Je kunt dan met in eerste instantie wat goedkopere componenten de bike afmonteren en upgraden.

Bike-Discount ?? Of bij Bike-Components?
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
SFrits
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 354
Lid geworden op: wo 9 april 2014, 17:22
Mijn mountainbike: Mach 4SL V2, Diverge comp

Wizzy82
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 316
Lid geworden op: do 27 oktober 2016, 14:59
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 9

Ik ben zelf 1,94 m en heb een Trek X-caliber 9 maat XL.
Toen ik hem kochte was het een overjarig model (ze konden hem denk ik vanwege de framegrote wellicht moeilijk kwijt raken). Tot nu toe erg tevreden mee. Ik ben wel een gelegenheid / mooi weer fietser, dus komend weekend ga ik eindelijk na ruim 4 maanden weer eens de fiets gebruiken.
hitchhikerzguide
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: zo 3 december 2017, 23:28

Ik ben 2 m en heb eind 2018 een Bird Zero AM gekocht, deze is nu ook verkrijgbaar in 29er.
Reach van 507 en volledig te customizen, geweldige customer service en levenslange overdraagbare frame garantie. Pasvorm is goed, maar zoals eerder gezegd, een fiets voor een persoon van 195+ bestaat gewoon niet. Cockpit is altijd te laag, zelfs met spacers en riser bars.

https://www.bird.bike/zero-29/#15112710 ... c23f4-29c6
Xtrailer
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 47
Lid geworden op: do 6 maart 2014, 21:53
Mijn mountainbike: Mondraker Factor Plus customized | Liteville H-3 MK2 29+
Contacteer:

kan niet meer schreef: wo 13 februari 2019, 21:40
Xtrailer schreef: ma 11 februari 2019, 14:22 Ik heb in januari bij Bike Components een Liteville H-3 MK2 XXL frame op de kop weten te tikken. Er komt een MK-3 versie dus deze gaan er langzaamaan uit. Compleet met balhoofdset en achteras voor 500 euro. Veel groter zul je ze niet vinden voor dit geld, ben zelf 2.02 meter en zit als gegoten met een 60mm stuurpen. Je kunt dan met in eerste instantie wat goedkopere componenten de bike afmonteren en upgraden.

Bike-Discount ?? Of bij Bike-Components?
Bike-Components, ik heb het aangepast!
Oprichter & voorzitter @ MBC XTRAIL | For the love & fun of it!
Plaats reactie