Gereedschap voor onderweg

Speciaal voor de beginnende mountainbikers.
Gebruikersavatar
Rob.Erto
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 223
Lid geworden op: di 16 juli 2013, 13:06
Mijn mountainbike: Cube Acid 29 blue`n`green

Kapitein Iglo schreef: di 19 maart 2019, 16:16 Ben ik nou de enige die een EHBO-kit meesleept?
Zeker niet, ik heb een EHBO kit in mijn rugzak zitten die ik standaard meeneem.
It's not about the bikes you ride, it's about the rides your bike takes you on!
Big_Philly
All rounder
All rounder
Berichten: 147
Lid geworden op: ma 9 maart 2015, 16:18
Mijn mountainbike: Trek ProCaliber 6 / Giant Trance X 29

Ik heb in een klein zadeltasje altijd:
- Binnenband;
- Bandenlichters;
- Multitool (Topeak mini pro 20).

Daarnaast aan mijn frame altijd een minipompje;

Is er een reparatie die ik niet kan uitvoeren met bovenstaande, dan kan ik bijna ten allen tijde een werkende configuratie bouwen waarmee ik thuis kan komen of er moet echt iets fundamenteels stuk zijn (heb al eens een asbreuk gehad).

Aan mijn stuur een GPS / hartslagmeter (mio)

Ga ik bij hoge temperaturen of in wisselvallig weer, dan heb ik een fietsrugzakje van 14l waar ik een camelbak van max 3 liter in heb; ook kan ik in dat rugzakje bijvoorbeeld een regenjas, wat eten, ...wat dan ook.

Verder in een shirt- of broekzak ten allen tijde een mobiele telefoon, pinpas en legitimatie. Als ik het rugzakje gebruik gaan portemonee en telefoon daar lekker in.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Kapitein Iglo schreef: di 19 maart 2019, 16:16 Ben ik nou de enige die een EHBO-kit meesleept?
Nee hoor.
Maar mn ehbo setje gebruik ik graag voor iemand anders, in tegenstelling tot de rest van de inhoud van mn rugzak ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie